شخصیت گرالت در بازی جدید ویچر حضور خواهد داشت

«داگ کاکل»، صداپیشه شخصیت «گرالت» از «ریویا»، در مصاحبه اخیر تأیید کرد که شخصیت «گرالت» بخشی از بازی جدید ویچر خواهد بود.

با وجود اعلام چندین ساله سی‌دی پراجکت درباره ساخت بازی ویچر 4 ، این کمپانی هنوز اطلاعات چندانی از بازی بزرگ بعدی خود منتشر نکرده است. تنها چیز قطعی که تاکنون دیده‌ایم، یک تصویر بود که نشان‌دهنده یک مدال ویچر شبیه به یک است که به نظر می‌رسد نشان می‌دهد که «گرالت» این بار شخصیت اصلی نخواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


شخصیت گرالت در بازی جدید ویچر حضور خواهد داشت

پس از انتشار تصویر تیزر ویچر 4، طرفداران حدس و گمان‌های زیادی درباره تمرکز داستان روی شخصیت «سیری» مطرح کرده‌اند که این مسئله با توجه به پایان ویچر 3 منطقی به نظر می‌رسد. هرچند بسیاری از طرفداران پذیرفته‌اند که «گرالت» در این بازی حضور نخواهد داشت. این موضوع نتوانست امید آن‌ها به دیدن او در داستان آینده را کاهش دهد.

همان‌طور که کاربر توییتر HazzadorGamin اشاره کرده، «داگ کاکل»، صداپیشه «گرالت»، اخیراً در مصاحبه‌ای با Fall Damage درباره دوران خود در مجموعه ویچر صحبت کرده است. وقتی از او در مورد بازی The Witcher 4 پرسیده شد، «کاکل» گفت که نمی‌تواند اطلاعاتی را که قبلاً توسط CD Projekt Red اعلام شده، فاش کند.

بازی جدید ویچر

«کاکل» با وجود ادعای عدم توانایی در ارائه اطلاعات بیشتر، به سرعت فاش کرد که «گرالت» در ویچر 4 بخشی از داستان خواهد بود. او همچنین تأکید کرد که ویچر 4 تمرکز اصلی خود را روی «گرالت» نخواهد گذاشت و برای همیشه روشن کرد که او شخصیت اصلی بازی نخواهد بود.

اگرچه حضور «گرالت» در ویچر 4 خبر عجیبی نیست، اما اظهارات کاکل نشان می‌دهد که «سیری» نقش محوری در این بازی خواهد داشت. به هر حال، اگر «گرالت» قرار نیست مرکز توجه داستان باشد، منطقی به نظر نمی‌رسد که او بخشی از بازی باشد مگر آنکه داستان در مورد «سیری» باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری بازی‌های ویچر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: The Gamer


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *