بازی The Fall Guys برای گوشی‌های اندروید در دسترس قرار گرفت

بازی The Fall Guys امروز برای موبایل عرضه شد و اکنون از طریق فروشگاه جدید Epic Games روی دستگاه‌های اندروید قابل دسترسی است.

راه‌اندازی فروشگاه Epic Games روی اندروید به شکل جدیدی ارائه شده که علاوه بر بازی‌های Fortnite و Rocket League Sideswipe، بازی فال گایز را نیز برای اندروید و iOS معرفی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


بازی The Fall Guys برای اندروید عرضه شد

تفاوت اصلی فروشگاه جدید Epic Games روی اندروید با لانچر قبلی این است که در آینده قصد دارد برنامه‌ها و بازی‌های توسعه‌دهندگان دیگر را نیز در خود جای دهد، همان‌طور که «اپیک گیمز» توضیح داده است:

امروز فروشگاه Epic Games برای دانلود روی آیفون‌ها در اتحادیه اروپا و دستگاه‌های اندروید در سراسر جهان در دسترس است. این فروشگاه با بازی‌های Fortnite، Rocket League Sideswipe و نسخه جدید Fall Guys برای موبایل راه‌اندازی می‌شود و ما در حال کار روی امکان‌پذیر ساختن عرضه بازی‌ها و برنامه‌های تمام توسعه‌دهندگان از طریق فروشگاه Epic Games در آینده هستیم.

بازی The Fall Guys

در پست وبلاگی که این تغییر را اعلام می‌کند، Epic به طور مساوی «اپل» و «گوگل» را به خاطر فرآیند نصب طولانی که شامل چندین مرحله، تنظیمات دستگاه گیج‌کننده و صفحه‌های هشداردهنده است، مورد انتقاد قرار داد. به نظر می‌رسد مقایسه فرآیند «اپل» با «اندروید» کمی نادرست باشد، اما Epic سال‌هاست که این مبارزه را ادامه می‌دهد.

در مورد بازی Fall Guys روی اندروید و iOS، این بازی دقیقاً همان نسخه‌ای است که روی کامپیوتر و کنسول‌ها وجود دارد و حتی شامل قابلیت‌های کراس پلی (بازی متقابل بین پلتفرم‌ها) و کراس پروگرسیشن (پیشرفت مشترک) از طریق ورود به حساب Epic Games نیز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی The Fall Guys چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *