تریلر بازی Kong: Survivor Instinct منتشر شد

تریلر بازی Kong: Survivor Instinct معرفی شد؛ این بازی جدیدی برای پلتفرم‌های PC، PS5 و Xbox Series X|S در پاییز امسال منتشر می‌شود.

بازی Kong: Survivor Instinct برای PC، PS5 و Xbox Series X|S معرفی شد. این بازی جدید از استودیو «7Levels» و شرکت «Legendary Entertainment»، یک بازی ماجراجویی 2.5D داستان‌محور است که شما را در نقش پدری قرار می‌دهد که به دنبال دختر گمشده‌اش می‌گردد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


تریلر بازی Kong: Survivor Instinct منتشر شد

در این بازی، با تایتان‌هایی مانند «کونگ» و «آباادون» و گروه مزدورهای «هییناس» روبرو خواهید شد. بازی در پاییز امسال منتشر خواهد شد. سم راپاپورت، معاون رسانه‌های تعاملی شرکت Legendary Entertainment، گفت:

استودیو «7Levels» با طراحی بازی به شکلی منحصر به فرد از دنیای Monsterverse، داستانی انسانی و جذاب را به نمایش گذاشته است.

او افزود:

تجربه داستان از دید یک غیرنظامی و بدون وابستگی به سازمان‌های خاص، عمق واقعی و احساسی به بازی افزوده که امیدواریم برای طرفداران ما جذاب باشد.

در این بازی، شما با پلتفورمینگ و مبارزات مختلف روبرو خواهید شد و داستان آن در زمانی کوتاه پس از اتفاقات فیلم Godzilla vs. Kong در سال 2021 جریان دارد. به گفته توسعه‌دهندگان «7Levels» ، تایتان‌ها همیشه نزدیک هستند و به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر گیم‌پلی شما تاثیر می‌گذارند»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Kong: Survivor Instinct چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *