تریلر بازی Sniper Elite: Resistance منتشر شد

تریلر بازی Sniper Elite: Resistance در مراسم افتتاحیه «گیمزکام» منتشر شد و زمان انتشار این بازی برای سال 2025 اعلام گردید.

در مراسم افتتاحیه «گیمزکام»، استودیو «ریبلین» (Rebellion) از نسخه جدید سری بازی‌های Sniper Elite با عنوان Resistance رونمایی کرد. این بازی جدید که در جریان پیش‌نمایش «گیمزکام» به نمایش گذاشته شد، قرار است در سال 2025 منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Sniper Elite: Resistance منتشر شد

تریلر منتشر شده از بازی، به بازیکنان نگاهی به گیم‌پلی و جلوه‌های بصری آن ارائه می‌دهد. طبق توصیفات ارائه شده، این بازی داستانی جذاب و موازی با Sniper Elite 5 را روایت می‌کند. در این داستان، «هری هاوکر» مأمور سازمان عملیات ویژه (SOE) برای اولین بار به عنوان شخصیت اصلی معرفی می‌شود. او در طی داستان، به کشف یک سلاح جدید و مرموز به نام Wunderwaffe می‌پردازد.

این بازی، با ارائه مکانیک‌های منحصر به فرد تیراندازی، مخفی‌کاری و مبارزات تاکتیکی در حالت سوم شخص، بازیکنان را به قلب جنگی مخفیانه در عمق فرانسه اشغال‌شده می‌برد؛ جنگی که دور از خط مقدم جریان دارد.

Sniper Elite: Resistance برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین این بازی از روز اول انتشار، در دسترس کاربران Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Insider-gaming


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *