تریلر بازی Borderlands 4 منتشر شد

چندی پیش، در طی مراسم گیمز کام 2024، شرکت گیربوکس سافتویر از تریلر بازی Borderlands 4 به صورت رسمی به همراه تاریخ انتشار آن رونمایی کرد.

شرکت گیربکس سافتویر (Gearbox) در مراسم افتتاحیه گیمز‌کام، با انتشار تریلر بازی سرزمین های مرزی 4 اعلام کرد که این بازی را در سال 2025 منتشر خواهد کرد. این بازی برای رایانه‌های شخصی، PS5 و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


تریلر بازی Borderlands 4 منتشر شد

تریلر Borderlands 4 بسیار مرموز بود و توضیحات تریلر در یوتیوب نیز اطلاعات زیادی ارائه نمی‌دهد. طبق توضیحات، در این قسمت جدید از بازی تیراندازی غارتگر، بازیکنان نقش یک شکارچی گنج افسانه‌ای را بر عهده خواهند گرفت و راه خود را از طریق انبوهی از دشمنان برای یافتن گنجینه‌های جدید در یک سیاره کاملاً جدید انفجار خواهند کرد. حداقل، به نظر می‌رسد که این بازی جدید میراث بازی‌های دیگر این مجموعه را ادامه خواهد داد.

این اعلامیه پس از استقبال عموماً ضعیف از فیلم Borderlands و فروش ضعیف آن در گیشه منتشر شد. Borderlands 3، آخرین بازی اصلی در این مجموعه، در سپتامبر 2019 به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری بازی‌های Borderlands چیست؟ آیا سری‌های قبلی این بازی را انتجام داده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: The Verge


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *