نکاتی برای افراد مبتدی در بازی Black Myth: Wukong (افسانه سیاه: ووکونگ)

در اینجا نکاتی را برای افراد مبتدی در بازی Black Myth: Wukong (افسانه سیاه: ووکونگ) توضیح داده‌ایم که قطعا در طول تجربه این عنوان به آن‌ها کمک می‌کند.

بازی افسانه سیاه: ووکونگ ممکن است به طور کامل یک عنوان سولزلایک (شبیه به سری بازی‌های سولز) نباشد، اما بدون شک چالشی مشابه ارائه می‌دهد. عنوان استودیوی **Game Science** به بازیکنان اجازه داده تا کنترل شخصیتی به نام «برگزیده» (Destined One) را به دست گرفته و با دشمنان زیادی مبارزه کنند.

این بازی دارای مکانیک‌های متعددی است که به بازیکنان کمک می‌کند تا بدون خستگی با دشمنان به مبارزه بپردازند. بازیکنان Black Myth Wukong می‌توانند از این راهنما که حاوی نکات مفید بسیاری برای تازه‌واردان است، استفاده کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


نکاتی برای افراد مبتدی در بازی Black Myth: Wukong

در ادامه لیست نکات بازی Black Myth: Wukong را مشاهده خواهید کرد:

بازی Black Myth: Wukong
بازی Black Myth: Wukong

اگر از بازیکنانی هستید که برای اولین بار به سراغ یک بازی سولزلایک آمده‌اید، نکاتی در مورد Black Myth: Wukong وجود دارد که با دانستن آن‌ها تجربه بهتری در حین انجام این بازی خواهید داشت. با مطالعه مطالب زیر درک بهتری از راه و روش‌های Black Myth: Wukong خواهید داشت. هم اکنون امکان دانلود بازی Black Myth: Wukong برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 وجود دارد.

وقتی گم شدید رد نور را دنبال کنید

بازی Black Myth: Wukong

در بازی Black Myth: Wukong نقشه‌ای وجود ندارد که مسیر را به شما نشان دهد و این موضوع یافتن راه را دشوار می‌کند. توسعه‌دهندگان روشی را در بازی قرار داده‌اند که به بازیکنان کمک می‌کند مسیر خود را به سمت Keeper’s Shrine بعدی پیدا کنند؛ بنابراین، اگر ردی از نور دیدید، در دنبال کردن آن تردید نکنید، زیرا به محلی برای استراحت و ذخیره بازی خواهید رسید.

آزادانه آزمایش کنید

بازی Black Myth: Wukong

گیمپلی بازی Black Myth: Wukong به بازیکنان آزادی زیادی در مبارزه می‌دهد. انواع مختلفی از حالت‌های مبارزه، جادوها و تغییر شکل‌ها وجود دارد. این موارد را می‌توان با استفاده از امتیازهای مهارت یا Sparks تقویت کرد.

برای ارتقای یک مهارت، بازیکنان باید به تب Self-Advance بروند که از طریق Keeper’s Shrine یا با توقف بازی (استپ کردن) قابل دسترسی است. اگر احساس می‌کنید ارتقاهای فعلی کارساز نیستند، می‌توانید با انتخاب گزینه Reclaim All Sparks at Once تمام امتیازهای تخصیص‌یافته را بازنشانی کنید.

هنر جاخالی دادن را یاد بگیرید

بازی Black Myth: Wukong

وقتی بازیکنان بازی را شروع می‌کنند، خیلی زود متوجه می‌شوند که جاخالی دادن بسیار حیاتی است. با توجه به این که دشمنان خطرناک زیادی در بازی وجود دارند، بازیکنان نمی‌توانند از ضربه خوردن جلوگیری کنند، مگر این که به‌موقع جاخالی دهند.

توصیه می‌شود زمان‌بندی حملات دشمن را یاد بگیرید تا بتوانید به‌صورت کامل جاخالی دهید و سپس ضدحمله کنید. وقتی بازیکنان در جاخالی دادن مهارت داشته باشند، مقابله با دشمنانشان بسیار آسان‌تر خواهد شد.

از موقعیت‌های مختلف در مبارزه استفاده کنید

بازی Black Myth: Wukong

در بازی Black Myth Wukong سه حالت مختلف وجود دارد:

  • Pillar
  • Thrust
  • Smash

هر یک از این حالت‌ها هدف متفاوتی دارند. به عنوان مثال، حالت Pillar برای جاخالی دادن از حملات دشمنانی که روی زمین هستند مناسب‌تر است. برای یک رویکرد تهاجمی‌تر، بازیکنان می‌توانند به حالت Smash تغییر دهند. در هنگام مبارزه، حالتی را انتخاب کنید که به شما در مقابله با دشمنان برتری می‌دهد.

از جادوها به‌طور کامل بهره ببرید

بازی Black Myth: Wukong

در ابتدا، بازیکنان فقط به یک نوع جادو دسترسی خواهند داشت، اما با پیشرفت در بازی، تعداد این جادوها افزایش می‌یابد. استفاده از جادو در زمان مناسب به شما اجازه می‌دهد تا به دشمن آسیب بیشتری وارد کنید. همچنین می‌توان از جادوها برای جلوگیری از ضربات وارده استفاده کرد که ممکن است سلامتی شما را کاهش دهند. اگر از یک جادو به‌طور مکرر استفاده می‌کنید، در ارتقاء آن تردید نکنید.

حواستان به محراب نگهبان باشد

بازی Black Myth: Wukong

معبد محافظ (Keeper’s Shrine) در بازی Black Myth: Wukong عمدتاً برای بازیابی سلامتی و مانا، ذخیره پیشرفت و سفر سریع به مکان‌های دیگر استفاده می‌شود. در هر صورت می‌توان از آن برای ساخت، خرید و فروش آیتم‌ها نیز استفاده کرد، بنابراین بازیکنان باید در هر فرصتی که به این معبد دسترسی دارند، آن را بررسی کنند، زیرا ممکن است آیتم‌های مفیدی برای خرید پیدا شود.

تا می‌توانید ماجراجویی کنید

بازی Black Myth: Wukong

بازی Black Myth: Wukong بیش از 60 باس مختلف دارد، اما بازیکنان بدون کمی کاوش نمی‌توانند با آنها رو در رو شوند. برخی از آن‌]ا پنهان هستند و تنها در صورتی پیدا می‌شوند که بازیکنان تصمیم بگیرند همه مناطق را به‌طور کامل کاوش کنند. در حالی که این کار ممکن است خسته‌کننده باشد، اما پاداش‌های بزرگی در پایان هر مبارزه با باس‌ها در بازی وجود دارد.

علاوه بر پیدا کردن باس‌های پنهان، بازیکنان همچنین آیتم‌ها و صندوق‌های مختلفی را پیدا خواهند کرد. این صندوق‌ها ممکن است حاوی آیتم‌های مفیدی باشند که زنده ماندن در دنیای Black Myth Wukong را ساده‌تر می‌کنند. در هر منطقه نقاطی وجود دارد و با بازدید از آنها 1 امتیاز مهارت به دست می‌آورید. داشتن امتیازهای مهارت بیشتر به شما اجازه می‌دهد تا مهارت‌های بیشتری را باز کنید.

اگر به مشکل خوردید، از رویکرد متفاوتی استفاده کنید

بازی Black Myth: Wukong

بازی افسانه سیاه: ووکونگ یک راه آسان برای بازیکنان فراهم می‌کند تا مهارت‌های فعلی خود را بازنشانی کرده و سلاح‌ها، زره‌ها، وسایل زینتی، ارواح و جادوهای خود را تغییر دهند. تغییر تجهیزات هر بار ممکن است ساده نباشد، اما اگر در برابر یک دشمن خاص دچار مشکل هستید، این روش راه‌حل مناسبی است.

به عنوان مثال، زره Serpentscale در مبارزه در آب بسیار مؤثر است، اما خارج از آن کاربرد کمی دارد. اگر بازیکنان این زره را برای مبارزه روی آب استفاده کنند، برتری بزرگی خواهند داشت، اما اگر برای بقیه بازی به آن پایبند باشید، بدون شک با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

به همین ترتیب، برخی از تغییر شکل‌ها در مبارزات خاصی مفیدتر هستند؛ بنابراین اگر در مقابل یک دشمن برای مدت طولانی گیر کرده‌اید، از تغییر تجهیزات و مهارت‌های خود تردید نکنید.

سوالات متداول

آیا Black Myth: Wukong یک بازی سولزلایک است؟

بله، با توجه به درجه سختی Black Myth، این بازی در دسته عناوین سولزلایک قرار می‌گیرد.

سیستم موردنیاز بازی Black Myth: Wukong برای کامپیوتر چیست؟

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: ویندوز 10 (64 بیتی)
  • پردازنده: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 1600
  • رم: 16 گیگابایت
  • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 580 8GB
  • دایرکت ایکس: دایرکت ایکس ورژن 11
  • حافظه ذخیره‌سازی: 130 گیگابایت
  • حافظه HDD را پشتیبانی می‌کند.

سیستم پیشنهادی:

    • سیستم عامل: ویندوز 10 (64 بیتی)
    • پردازنده: Intel Core i7-9700 / AMD Ryzen 5 5500
  • رم: 16 گیگابایت
  • گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2060 / AMD Radeon RX 5700 XT / INTEL Arc A750
  • دایرکت ایکس: دایرکت ایکس ورژن 12
  • حافظه ذخیره‌سازی: 130 گیگابایت
  • به حافظه SSD نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب نکاتی برای افراد مبتدی در بازی Black Myth: Wukong چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *