تریلر فصل ششم بازی Call of Duty: MW3 منتشر شد

تریلر فصل ششم بازی مدرن وارفار 3 ، با ورود هیولاها و کاراکترهای ترسناک جدید، تجربه‌ای دل‌خراش را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

تریلر فصل 6 بازی مدرن وارفار مشخص کرد که این فصل شامل نقشه چندنفره جدید Drive Thru و شش نوع نقشه جدید، همچنین حالت محدود Purgatory با فضای آزاد و بی‌قید و شرط، و اجرای رایگان Rift Runs در حالت زامبی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


تریلر فصل ششم بازی مدرن وارفار 3 منتشر شد

تریلر فصل ششم بازی Call of Duty: MW3 نشان داد که در این فصل، هوا سرد شده و شبح شر بر همه جا سایه افکنده است. با بازگشت ترس در این فصل، زمان مناسبی برای لذت بردن از بیداری‌های شبانه و رعب‌آور است.

بازیکنان می‌توانند به نقشه جدید Drive Thru بپردازند و از وحشت‌های نقشه Mad Cow عبور کنند. در Call of Duty: Warzone™، Hellspawn معرفی شده و با بازگشت Vondel Night، بازیکنان می‌توانند در برابر هجوم زامبی‌ها با Rift Runs رایگان و بازیابی دوبرابری Schematic‌ها مبارزه کنند.

این فصل همچنین با رویداد “Trick ’r Treat: Candy Hunt” در تمامی حالت‌ها، فرصتی برای بدست آوردن جوایز جذاب فراهم می‌آورد. در این فصل، صحنه‌هایی وحشتناک به تصویر کشیده می‌شود که شامل حضور شخصیت معروف فیلم‌های ترسناک، «مایکل مایرز»، به عنوان یک اپراتور قابل بازی است. همچنین شخصیت‌های دیگری از جمله «دریل دیکسون» از سریال مردگان متحرک و «سم» از Trick ’r Treat به بازی اضافه می‌شوند.

فصل ششم Call of Duty: Modern Warfare® III، Call of Duty: Warzone و Call of Duty: Warzone Mobile در روز چهارشنبه، ۲۷ شهریور (۱۸ سپتامبر) از ساعت ۹ صبح به وقت پاسیفیک در تمامی پلتفرم‌ها به‌روزرسانی می‌شود.

برای دریافت تمامی اخبار و اطلاعات رسمی، با وبلاگ Call of Duty همراه باشید و حتماً یادداشت‌های به‌روزرسانی را پیش از آغاز فصل ششم مطالعه کنید. آماده باشید تا از میان آشفتگی‌ها و هراس‌ها عبور کنید و به نبرد با چالش‌های جدید بپردازید!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل جدید بازی مدرن وارفار چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Call of Duty


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *