در ماه دسامبر (آذر) سال گذشته، استودیو CD Projekt Red اولین تریلر از بازی ویچر 4 تریلری که با معرفی شخصیت سیری (Ciri) بهعنوان قهرمان جدید این مجموعه، نگاههای زیادی را به خود جلب کرد، به انتشار رساند.
آنچه این تریلر را از آثار قبلی مجموعه متمایز میکرد، تمرکز بیشتر بر داستانپردازی و شخصیتها بهجای نمایش صحنههای پرهیجان و اکشن بود.
تریلر بازی ویچر 4 با الهام از استودیو A24 ساخته شده است
بهتازگی، تومک سووالسکی (Tomek Suwalski)، کارگردان این تریلر، در گفتوگویی در پادکست AnsweRED درباره روند ساخت این تریلر و منابع الهام خود صحبت کرده است. او توضیح داد که هنگام طراحی تریلر بازی جدید ویچر ، تحت تأثیر فضای خاص فیلمهای کمپانی A24 مانند The Lighthouse و The Witch قرار داشته است.
سووالسکی در این پادکست عنوان کرد:
چیزی که در مورد این فیلمها برایم جذاب است، روشی است که آنها برای روایت داستان به کار میبرند. این فیلمها اجازه میدهند که داستان بهتدریج و به شکلی آرام پیش برود، درحالیکه در بیشتر تریلرهای بازیهای ویدیویی، معمولاً تمرکز اصلی بر نمایش صحنههای اکشن و هیجانانگیز است.
او همچنین اشاره کرد که قصد نداشت تریلری پر از لحظات نفسگیر و مبارزات نفسگیر ارائه دهد، زیرا معتقد بود که مخاطبان از این نوع تریلرها اشباع شدهاند. در عوض، سووالسکی تصمیم گرفت رویکردی متفاوت در پیش بگیرد و بر جنبههای احساسی و تاریک داستان تمرکز کند.
وی توضیح داد:
احساس کردم مخاطبان به دنبال تریلری هستند که عمیقتر، معنادارتر و تأثیرگذارتر باشد. من میخواستم مفهومی را منتقل کنم که نشان دهد هیولاهای واقعی همیشه موجودات افسانهای نیستند، بلکه گاهی اوقات خود انسانها میتوانند هیولا باشند.
با توجه به فضای سنگین و روایت تاریکی که در این تریلر مشاهده شد، به نظر میرسد بازی The Witcher 4 در مقایسه با نسخههای پیشین مجموعه، مسیر متفاوتی را از نظر داستانی در پیش خواهد گرفت. انتخاب سیری بهعنوان قهرمان اصلی نیز میتواند ابعاد جدیدی از دنیای ویچر را برای بازیکنان به نمایش بگذارد.
نظر شما دربارهی تریلر سری چهارم بازی ویچر چه بود؟ آیا این تریلر را تماشا کردهاید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.