تبلیغات در فیگار

کپ‌کام اطلاعات جدیدی درباره بازی Resident Evil Requiem منتشر کرد

بازی Resident Evil Requiem با تمرکز بر «ترس اعتیادآور» و قهرمانی تازه‌نفس به نام گریس اشکرافت، تجربه‌ای متفاوت از دلهره و بقا ارائه می‌دهد.

در جریان رویداد Capcom Spotlight، کوجی ناکانیشی، کارگردان بازی Resident Evil Requiem، درباره شکل‌گیری ایده این عنوان ترسناک و انتخاب شخصیت اصلی آن صحبت کرد.

او توضیح داد که تمرکز اصلی تیم سازنده، ایجاد تجربه‌ای مبتنی بر «ترسی اعتیادآور» بوده است؛ احساسی که با گذر از لحظه‌های دلهره‌آور و غلبه بر وحشت، نوعی لذت و اشتیاق درونی برای تکرار آن در بازیکن به وجود می‌آورد.

ناکانیشی در ادامه افزود:

ما به دنبال خلق بازی‌ای بودیم که شما را وادار کند دوباره و دوباره وارد تاریکی شوید، با این امید که این بار نجات پیدا می‌کنید.

او همچنین درباره شخصیت اصلی بازی یعنی «گریس اشکرافت» توضیح داد:

ما می‌خواستیم بازیکنان با قهرمان داستان احساس نزدیکی داشته باشند. گریس یک مامور FBI است، اما در ابتدا زنی عادی با ترس‌های واقعی است. روند بازی همراه با تکامل شخصیتی اوست؛ شخصی که یاد می‌گیرد چطور با دلهره‌هایش روبه‌رو شود و بر آن‌ها غلبه کند.

جالب آن‌که در ابتدا قرار بود «لیان اسکات کندی» شخصیت اصلی باشد، اما ناکانیشی با صراحت می‌گوید:

ساخت یک بازی ترسناک حول محور لیان غیرممکن بود. او زیادی خونسرد است. دیدن ترسیدن او برای مخاطب باورپذیر نیست. ما به چهره‌ای نیاز داشتیم که شک‌پذیر، ترسو و در حال رشد باشد.

بازی Resident Evil Requiem در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۴ (۲۷ فوریه ۲۰۲۶) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و به نظر می‌رسد فصل جدیدی از وحشت را در این مجموعه‌ی پرطرفدار آغاز کند.

نظر شما درباره‌ی رویکرد جدید سازندگان بازی رزیدنت ایول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *