تبلیغات در فیگار

هیدئو کوجیما چشم‌انداز تازه‌ای از همکاری انسان و هوش مصنوعی در بازیسازی ارائه داد

به گفته هیدئو کوجیما ، هوش مصنوعی می‌تواند به جای جایگزینی انسان، به توسعه بازی‌ها کمک کند و وظایف تکراری و خسته‌کننده را انجام دهد.

هیدئو کوجیما، خالق مجموعه‌های مشهور Death Stranding و Metal Gear Solid، نظر خود را درباره استفاده فزاینده از هوش مصنوعی در صنعت بازی‌سازی اعلام کرد و برخلاف بسیاری، آینده‌ای را تصور می‌کند که در آن انسان و هوش مصنوعی کنار هم همکاری می‌کنند.

هوش مصنوعی همچنان در صنعت بازی‌سازی موضوع بحث است؛ برخی استودیوها از آن برای تولید آثار هنری یا کمک به کدنویسی استقبال می‌کنند، در حالی که دیگران نسبت به تهدید خلاقیت انسانی هشدار می‌دهند. کوجیما معتقد است هوش مصنوعی باید برای همکاری و هم‌آفرینی به کار گرفته شود، نه صرفاً استفاده بیهوده.

او در مصاحبه با Wired Japan توضیح داد که هدفش این است که هوش مصنوعی وظایف تکراری و خسته‌کننده‌اش را بر عهده بگیرد تا او بتواند روی جنبه‌های خلاقانه و سینمایی بازی‌ها تمرکز کند.

کوجیما که تجربه گسترده‌ای در داستان‌سرایی سینمایی و اهمیت نقش انسان در دنیای دیجیتال دارد، دیدگاهش درباره هوش مصنوعی به‌عنوان یک ابزار کمکی و همکار انسانی، مورد توجه بسیاری از توسعه‌دهندگان و طرفداران قرار گرفته است.

نظر شما درباره‌ی این اظهارات هیدئو کوجیما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Dexerto


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *