بهترین بازی های ورزشی ؛ برترین و جدیدترین عناوین تا سال 2024

از فوتبال، بیسبال و بسکتبال گرفته تا گلف و ورزش‌های زمستانی، بهترین بازی های ورزشی را در کنسول و PC خود تجربه کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

امروزه، بهترین بازی های ورزشی ps5 رونق فراوانی پیدا کرده‌اند و عناوین متنوع و هیجان‌انگیزی برای هر سلیقه‌ای در دسترس است. با پیشرفت تکنولوژی و توسعه گرافیک‌های پیشرفته، تجربه بازی های ورزشی گروهی به سطحی بالاتر ارتقا یافته و بازیکنان می‌توانند از لحظات هیجان‌انگیز و واقعی‌تری لذت ببرند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


همچنین، چندین بازی‌ ورزشی کمتر شناخته شده، اما بسیار جذاب نیز وجود دارند که ممکن است توجه شما را جلب کنند. بازی‌های شبیه‌سازی تنیس و گلف که طرفداران کمتری دارند، به شما اجازه می‌دهند تا مهارت‌های خود را در این ورزش‌ها به چالش بکشید.

بهترین بازی های ورزشی

در ادامه لیست بهترین بازی های ورزشی را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب pcgamesn نوشته شده است.

بهترین بازی های ورزشی
بهترین بازی های ورزشی

بازی های ورزشی جدید نه تنها از لحاظ گرافیکی بسیار جذاب هستند؛ بلکه دارای مکانیک‌های بازی دقیق و پیچیده‌ خواهند بود که تجربه‌ای واقعی از ورزش مورد علاقه شما ارائه می‌دهند. علاوه بر ورزش‌های تیمی محبوب، عناوین زیادی در زمینه ورزش‌های فردی و چالش‌برانگیز نیز موجود است. درادامه لیست بهترین بازی های ورزشی را مشاهده خواهیم کرد.

Top Spin 2K25

بهترین بازی های ورزشی
بازی های ورزشی آفلاین
  • سال انتشار: 2024
  • امتیاز: 76 از 100 در Metacritic

یکی از بهترین بازی های ورزشی ps4 سری محبوب Top Spin است که توسط 2K25 توسعه یافته و به شما فرصتی دوباره برای تجربه هیجان تنیس در بالاترین سطح را می‌دهد. در این نسخه، می‌توانید در برخی از معروف‌ترین تورنمنت‌های جهانی مانند اوپن آمریکا، اوپن استرالیا، و ویمبلدون به رقابت بپردازید.

نسل طلایی تنیس در حال خداحافظی است، ما شاهد وداع بهترین بازیکنان دو دهه گذشته از دنیای تنیس هستیم. Top Spin 2K25 به شما این امکان را می‌دهد تا از بین 24 افسانه این رشته، از جمله «راجر فدرر»، «سرنا ویلیامز» و «آندره آغاسی»، یکی را انتخاب نمایید و لحظات جذابی با این شخصیت‌ها تجربه کنید.

WWE 2K24

بهترین بازی های ورزشی

  • سال انتشار: 2024
  • امتیاز: 78 از 100 در Metacritic

WWE 2K24 جدیدترین نسخه از سری محبوب بازی‌های کشتی کج بوده که جزء بهترین بازی های ورزشی کامپیوتر قرار گرفته است. این بازی با ارائه گرافیک و گیم‌پلی واقع‌گرایانه، حالت‌های جدید و متنوع و فهرست عظیمی از سوپراستارهای WWE، تجربه‌ای بی‌نظیر و هیجان‌انگیز از دنیای پرشور و هیجان کشتی کج را به شما ارائه می‌دهد.

WWE 2K24 با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها، حرکات و ضربات کشتی‌گیران را به طور شگفت‌انگیزی واقعی و جذاب به تصویر می‌کشد. گویی که واقعاً در رینگ کشتی کج حضور دارید و با تمام وجود مبارزه می‌کنید.

WWE 2K24 شامل بیش از 200 سوپراستار زن و مرد WWE از جمله «راک»، «رندی اورتن»، «جان سینا»، «بیانکا بلر»، رومن رینز و … می‌شود. با کشتی‌گیران مورد علاقه خود بازی کنید و لحظات حماسی و به‌یادماندنی را خلق نمایید.

Football Manager 24

بهترین بازی های ورزشی
بهترین بازی های ورزشی ایکس باکس
  • سال انتشار: 2023
  • امتیاز: 84 از 100 در Metacritic

Football Manager 24 جدیدترین نسخه از سری محبوب بازی‌های شبیه‌سازی مربیگری فوتبال بوده و جزء بهترین بازی ورزشی جدید کامپیوتر و دیگر پلتفرم‌ها قرار گرفته است. این عنوان با ارائه ویژگی‌های جدید و جذاب، گرافیک و موتور گیم‌پلی ارتقا یافته و جزئیات بی‌نظیر، تجربه‌ای جدید و منحصر به فردی را از دنیای واقعی مربیگری فوتبال به شما ارائه می‌دهد.

در این بازی، شما در نقش مربی یک تیم فوتبال قرار می‌گیرید و باید با هدایت و رهبری بازیکنان خود، آنها را به سمت پیروزی و قهرمانی هدایت کنید.

Football Manager 24 با ارائه ویژگی‌های جدید و جذاب، چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی را پیش روی شما قرار می‌دهد. هوش مصنوعی بازی در این نسخه به طور قابل توجهی ارتقا یافته که مربیان و بازیکنان رقیب به طور هوشمندانه‌تر و واقع‌گرایانه‌تر رفتار می‌کنند.

Super Mega Baseball 3

بهترین بازی های ورزشی

  • سال انتشار: 2020
  • امتیاز: 83 از 100 در Metacritic

Super Mega Baseball 3 ، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های محبوب بیسبال، با ارائه گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده، گرافیک و موتور گیم‌پلی ارتقا یافته و تنوع حالت‌های بازی، تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای پرهیجان بیسبال را برای شما به ارمغان می‌آورد.

وقتی صحبت از لیست بهترین بازی های ورزشی روی رایانه شخصی می‌شود، می‌توان گفت گزینه‌های زیادی در دسترس نیستند؛ اما شرکت Metalhead Software با سری بازی‌های Super Mega Baseball، جایگزینی عالی برای بازی‌های دارای مجوز موجود در کنسول ارائه داده است.

این بازی تمرکز خود را روی تجربه‌ای قابل‌دسترس گذاشته که به راحتی می‌توان آن را یاد گرفت و بازی کرد. فریب ظاهر کارتونی بازی را نخورید. Super Mega Baseball 3 استراتژی قابل‌توجهی نیز در زمین بازی و خارج از آن دارد.

 

EA Sports FC 24

بهترین بازی های ورزشی
بازی ورزشی پی اس فایو
  • سال انتشار: 2024
  • امتیاز: 75 از 100 در Metacritic

EA Sports FC 24 جانشین جدید بازی محبوب فیفا یکی از بهترین بازی های ورزشی کنسول ، با ارائه گرافیک و گیم‌پلی واقع‌گرایانه، حالت‌های جدید و متنوع و فهرست عظیمی از سوپراستارهای فوتبال، تجربه‌ای بی‌نظیر و هیجان‌انگیز از دنیای پرشور و هیجان فوتبال را به شما ارائه می‌دهد.

اگرچه در طول این سال‌ها شاهد فراز و نشیب‌هایی در ارتقای موتور بازی بوده‌ایم؛ اما EA Sports همواره به مخاطبان رایانه‌های شخصی خود توجه ویژه‌ای داشته و EA Sports FC 24 به عنوان بهترین بازی های ورزشی تا به امروز، گامی بلند در جهت ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر به این بازیکنان برداشته است.

برابری کامل بین نسخه‌های رایانه شخصی و کنسول به این معنی است که شما هیچ تفاوتی در کیفیت تجربه بازی در روز مسابقه، بین این دو پلتفرم احساس نخواهید کرد.

eFootball PES 2021

بهترین بازی های ورزشی

  • سال انتشار: 2021
  • امتیاز: 73 از 100 در Metacritic

eFootball PES 2021، بهترین بازی های ورزشی ps5 و آخرین نسخه از سری محبوب بازی‌های شبیه‌سازی مربیگری فوتبال برای این کنسول است. این بازی با گیم‌پلی جذاب و واقع‌گرایانه، گرافیک بهبود یافته و موتور گیم‌پلی قدرتمند خود، تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای مربیگری فوتبال را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین، محتوای متنوع این بازی، شما را در یک سفر فوق‌العاده به دنیای واقعی مربیگری فوتبال هدایت می‌کند.

Pro Evolution Soccer نزدیک به دو دهه است که روی پلتفرم‌های بازی و pc حضور دارد. اگرچه به اندازه سری EA Sports FC محبوبیت ندارد؛ اما بی‌شک طرفداران خاص خود را جذب است. اگر به دنبال تجربه‌ای کاملاً متفاوت از فوتبال در مقایسه با EA Sports FC 24 هستید، این بازی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

Madden NFL 24

بهترین بازی های ورزشی
بازی های ورزشی گروهی
  • سال انتشار: 2023
  • امتیاز: 65 از 100 در Metacritic

NFL 24 همان نسخه نسل فعلی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس است. علاوه بر آن، پیشرفت‌های گرافیکی منحصر به فردی را نیز برای کاربران رایانه‌های شخصی به ارمغان می‌آورد که در کنسول‌ها شاهد آنها نخواهید بود.

این پیشرفت‌ها شامل نرخ فریم قفل نشده، پشتیبانی از رزولوشن‌های فوق عریض و قابلیت‌های گرافیکی پیشرفته‌تر می‌شود. این بازی‌ ورزشی مخاطبان کمتری در پلتفرم رایانه‌های شخصی دارند.

NFL 24 با پشتیبانی از قابلیت crossplay این مشکل را حل کرده و به کاربران رایانه‌های شخصی امکان می‌دهد به پایگاه عظیم بازیکنان کنسول‌ها نیز دسترسی داشته باشند و از رقابت‌های آنلاین هیجان‌انگیزتر و پرمخاطب‌تر لذت ببرند.

Golf With Your Friends

بهترین بازی های ورزشی
بهترین بازی های ورزشی کنسول
  • سال انتشار: 2016
  • امتیاز: 68 از 100 در Metacritic

Golf With Your Friends یکی بهترین بازی های ورزشی ps4 گلف چند نفره به صورت آنلاین است که با گیم‌پلی ساده و سرگرم‌کننده، گرافیک شاد و رنگارنگ و تنوع زیاد در زمین‌ها و چالش‌ها، تجربه‌ای منحصر به فرد و خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند.

Golf With Your Friends دقیقاً همان چیزی است که از عنوانش پیداست. یک بازی مینی گلف چند نفره آنلاین که می‌توانید با حداکثر 11 دوست خود در آن به رقابت بپردازید و لحظات شاد و هیجان‌انگیزی را تجربه کنید.

در این بازی، قوانین پیچیده گلف کنار گذاشته شده‌اند و جای خود را به گیم‌پلی ساده و سرگرم‌کننده، قدرت‌های ویژه خلاقانه و زمین‌های مینی گلف متنوع با چالش‌های منحصر به فردی داده‌اند.

NBA 2K24

بهترین بازی های ورزشی

  • سال انتشار: 2023
  • امتیاز: 68 از 100 در Metacritic

اگرچه بازیکنان بسکتبال پلتفرم رایانه‌های شخصی از عدم انتشار نسخه پورت شده NBA 2K24 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس توسط EA ناراضی هستند؛ اما باید تایید کرد که این بازی هنوز هم می‌تواند جذابیت‌های زیادی برای ارائه داشته باشد.

NBA 2K24 یکی از بازی های ورزشی آفلاین است که نه تنها تمامی تیم‌های مدرن را برای انتخاب و بازی در اختیار شما قرار می‌دهد؛ بلکه به شما کمک خواهد کرد تا از بین تیم‌های کلاسیک مشهور تاریخ NBA نیز یکی را انتخاب کنید و با آنها به رقابت بپردازید.

تصور کنید که گلدن استیت واریرز 2024 را در مقابل شیکاگو بولز 1996 به میدان می‌فرستید! این فقط یکی از رویاپردازی‌های بسکتبالی است که NBA 2K24 بدون نیاز به هیچ هزینه‌ای اضافی برای شما به واقعیت تبدیل می‌کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که NBA 2K24 پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به نسخه‌های قبلی خود داشته باشد.

Riders Republic

بهترین بازی های ورزشی
بازی های ورزشی جدید
  • سال انتشار: 2021
  • امتیاز: 77 از 100 در Metacritic

Riders Republic یکی از بهترین بازی های ورزشی کامپیوتر بوده و جانشین معنوی بازی Steep است که در سال 2016 منتشر شد. این بازی شما را به دنیای باز عظیمی می‌برد که از هفت پارک ملی ایالات متحده تشکیل شده و تجربه‌ای بی‌نظیر از ورزش‌های زمستانی و دوچرخه‌سواری در کوهستان را به شما ارائه می‌دهد.

در بازی هفت پارک ملی ایالات متحده به هم متصل شده‌اند تا یک نقشه بزرگ و متنوع را برای شما خلق کنند. شما می‌توانید با بال سوئیت، اسکی، اسنوبرد و دوچرخه سواری در کوهستان به رقابت بپردازید و مهارت‌های خود را به چالش بکشید.

شما می‌توانید به تنهایی یا با دوستانتان به گشت و گذار در این دنیای وسیع بپردازید، از مناظر لذت ببرید و در چالش‌های مختلف شرکت کنید. سبقت گرفتن از دوستانتان در حالی که با سرعت زیاد از میان کوه‌ها عبور می‌کنید، حس لذت بخشی به شما خواهد داد.

Rocket League

بهترین بازی های ورزشی
بهترین بازی های ورزشی
  • سال انتشار: 2015
  • امتیاز: 85 از 100 در Metacritic

Rocket League یکی از بهترین بازی ورزشی پی اس فایو در تمام دوران است. این بازی که در آن تیمی متشکل از 11 بازیکن با سه ماشین موشکی جایگزین می‌شود، تجربه‌ای منحصر به فرد و هیجان‌انگیز از فوتبال را به شما ارائه می‌دهد.

در حالی که انجمن‌های EA FC و PES دائماً در حال بحث و جدل درباره گیم‌پلی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای هستند، در مورد Rocket League چنین چیزی وجود ندارد.

Psyonix مکانیک Rocket League را به گونه‌ای طراحی کرده که هم برای افراد مبتدی قابل دسترس باشد و هم برای بازیکنان حرفه‌ای عمق و چالش کافی را به ارمغان بیاورد. این گیم یک بازی رقابتی با صحنه ورزش‌های الکترونیکی پررونق بوده که نشان‌دهنده عمق و تنوع این عنوان است.

Rocket League یکی از بهترین بازی‌های رایانه‌های شخصی رایگان بوده و قابلیت بازی کراس پلتفرم را روی تمامی پلتفرم‌ها دارد.

THPS 1 + 2

بهترین بازی های ورزشی ایکس باکس
  • سال انتشار: 2020
  • امتیاز: 89 از 100 در Metacritic

بازسازی Pro Skater 1 + 2 توسط Vicarious Visions، تمام خاطرات شما از بازی‌های اسکیت‌برد کلاسیک تونی هاوک را زنده می‌کند و آنها را با ظاهری مدرن و امروزی ارائه می‌دهد. سری تونی هاوک که اولین بار در سال 1999 منتشر شد، به سرعت به محبوبیت رسید و به مدت 8 سال با عناوین جدید و سطوح بزرگتر و گیم‌پلی‌های پیشرفته‌تر، به تکامل خود ادامه داد.

بازی ورزشی جدید کامپیوتر THPS 1 + 2 بهترین جنبه‌های دو بازی اول سری تونی هاوک را گرد هم می‌آورد و با حفظ حس و حال نوستالژیک، آنها را با گرافیک و گیم‌پلی مدرن ارتقا می‌دهد. گیم‌پلی بازی به گونه‌ای طراحی شده که هم برای طرفداران قدیمی جذاب بوده و هم برای بازیکنان جدید به راحتی قابل یادگیری باشد.

Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 شامل تمام مراحل، شخصیت‌ها و چالش‌های دو بازی اصلی به همراه محتوای جدید و انحصاری است. فرقی نمی‌کند که به دنبال رقابت با دوستانتان به صورت آفلاین هستید یا می‌خواهید مهارت‌های خود را در مسابقات آنلاین به چالش بکشید، Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 برای هر سلیقه‌ای مواردی را ارائه داده است.

سوالات متداول

کدام بازی ورزشی برای PS5 بیشترین واقع‌گرایی را ارائه می‌دهد؟

eFootball PES 2021 و FIFA 23 بیشترین واقع‌گرایی را در گیم‌پلی ارائه می‌دهند.

بهترین بازی‌های ورزشی برای چند نفره بازی کردن کدام‌ها هستند؟

FIFA 23، NBA 2K24، و Rocket League از بهترین بازی‌ها برای چند نفره بازی کردن هستند.

چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود یک بازی ورزشی به عنوان بهترین شناخته شود؟

گرافیک واقع‌گرایانه، گیم‌پلی روان، حالت‌های بازی متنوع، و به‌روزرسانی‌های منظم.

بهترین بازی‌های ورزشی برای کودکان و خانواده‌ها کدام‌ها هستند؟

Rocket League و Mario Kart 8 Deluxe برای کودکان و خانواده‌ها مناسب هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین بازی های ورزشی چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *