بازی God of War Ragnarok برای PC عرضه خواهد شد

طبق گزارش‌ها، بازی God of War Ragnarok ، دنباله مورد انتظار بازی God of War 2018، در راه پلتفرم PC است. این خبر توسط «billbil-kun» منتشر شد.

«billbil-kun» که در گذشته اخبار موثقی از دنیای بازی‌های ویدیویی را به اشتراک گذاشته، مدعی شده که سونی در حال آماده شدن برای رونمایی از پورت PC بازی خدای جنگ راگناروک در ماه مه 2024 (اردیبهشت 1403) است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی God of War Ragnarok برای PC عرضه خواهد شد

با توجه به سابقه سونی در انتشار عناوین پلی‌استیشن برای PC، احتمالاً فاصله زیادی بین رونمایی و عرضه God of War Ragnarok برای PC نخواهد بود. برخی از گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این بازی تا پایان تابستان 2024 در دسترس کاربران PC قرار خواهد گرفت.

انتشار بازی God of War برای PC خبر بسیار خوبی برای طرفداران این مجموعه و گیمرهای PC است. این بازی که در سال 2021 برای پلی استیشن 4 و 5 عرضه شد، مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت.

بازی God of War Ragnarok

داستان حماسی، گرافیک خیره‌کننده و سیستم مبارزات جذاب این بازی، میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است. حالا با عرضه God of War Ragnarok برای PC، طیف وسیع‌تری از گیمرها می‌توانند این شاهکار را تجربه کنند. انتظار می‌رود که این بازی با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران روبرو شود و به فروش قابل توجهی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی God of War Ragnarok چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *