همنواز

مایکروسافت از یک دسته جدید رونمایی کرد

با رونمایی از دسته جدید ماکروسافت به نام پروتئوس ، این شرکت گامی مهمی در جهت افزایش دسترسی افراد توان‌یاب به دنیای بازی‌های ویدیویی برداشت.

دسته بازی مخصوص معلولین ماکروسافت با قیمت 299 دلار عرضه خواهد شد و به گیمرهای توان‌یاب ایکس‌باکس امکان می‌دهد تا کنترل بازی را به طور کامل و با توجه به نیازهای خود شخصی‌سازی کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مایکروسافت از یک دسته جدید رونمایی کرد

«پروتئوس» محصولی از شرکت «ByoWave» و بخشی از برنامه‌ی Designed for Xbox مایکروسافت است. این کنترلر بی‌سیم از قطعات کوچک مکعبی قابل‌تعویض تشکیل شده که کاربر می‌تواند دکمه‌ها، جهت‌یاب و استیک‌های آنالوگ را بر روی آنها قرار دهد.

قابلیت ماژولار بودن «پروتئوس»، بیش از 100 ترکیب مختلف و چینش دلخواه نورپردازی LED را برای گیمرها فراهم می‌کند. این ویژگی به گیمرهایی که یک دست خود را از دست داده‌اند و یا سایر محدودیت‌های حرکتی دارند، کمک می‌کند تا به راحت‌ترین شکل ممکن از این کنترلر استفاده کنند.

علاوه بر این، دکمه‌های «پروتئوس» قابلیت شخصی‌سازی دارند و می‌توان آنها را به صورت جداگانه برنامه‌ریزی کرد. «پروتئوس» با ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و سیستم‌های عامل ویندوز 10 و 11 سازگار خواهد بود.

«ByoWave» اعلام کرده که این کنترلر در حال حاضر با پلی‌ استیشن 5 و نینتندو سوییچ سازگار نیست؛ اما تمایل خود را برای همکاری با این پلتفرم‌ها در آینده ابراز کرده است.

انتظار می‌رود کنترلر پروتئوس پاییز امسال عرضه شود. در حال حاضر امکان پیش‌خرید این محصول با قیمت تخفیف‌خورده 255 دلار از وب‌سایت ByoWave وجود دارد. این محصول شامل کابل شارژ USB-C، دانگل بلوتوث و قطعات دیگری مثل گریپ‌های چپ و راست برای ساخت یک گیم‌پد استاندارد و دو قطعه‌ی جانبی بزرگ تک‌دکمه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دسته جدید ماکروسافت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamespot


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *