تریلر بازی MultiVersus منتشر شد

استودیو «Player First Games» با انتشار جدیدترین تریلر بازی MultiVersus از حالت PvE جدیدش به نام Rifts در این بازی معروف و محبوب، رونمایی کرد.

این خبر، خوشحالی طرفداران این بازی را دوچندان کرده است، چرا که بازی MultiVersus در تاریخ 8 خرداد 1403 برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی MultiVersus

نسخه نهایی MultiVersus شامل مبارزان، مکانیزم‌ها و محتوای بیشتری نسبت به بتا عمومی سال گذشته خواهد بود و Rifts به عنوان یکی از مورد انتظارترین محتویات جدید، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای بازیکنان رقم خواهد زد. در حالت Rifts، بازیکنان می‌توانند به صورت تک‌نفره یا چندنفره به نبردها و چالش‌های متنوعی با نام Node بپردازند. این چالش‌ها شامل مبارزات عادی و مینی‌گیم‌های جذاب می‌شود که هیجان و سرگرمی را به طور همزمان به ارمغان می‌آورند.

علاوه بر این، استفاده از Mutatorها که شامل الماس‌های دفاع، حمله و توانایی‌های خاص می‌شوند، به هیجان نبردها در مسیر تکمیل ماموریت‌ها و کسب الماس‌ها می‌افزاید. این Mutatorها به بازیکنان قدرت‌های ویژه‌ای مانند افزایش قدرت یا شوک کردن دشمنان را اعطا می‌کنند. ریفت‌ها به دسته‌های مختلفی مانند آموزشی و ویژه تقسیم می‌شود و در آینده شاهد تنوع بیشتر در این بخش خواهیم بود.

جزئیات مربوط به ریفت‌های دیگر بازی هنوز منتشر نشده است، اما این موضوع هیجان و کنجکاوی طرفداران را برای کشف رازهای این بخش از بازی افزایش داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی MultiVersus چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *