تریلر بازی Doom: The Dark Ages منتشر شد

کمپانی id Software با معرفی جدیدترین نسخه از فرنچایز دووم با تریلر بازی Doom: The Dark Ages را منتشر کرد و نشان داد که همچنان پرکار است.

همانطور که در گزارش قبلی Insider Gaming ذکر شد، Doom: The Dark Ages یک پیش درآمد با مضمونی فانتزی تاریک و با الهام از دوران قرون وسطی است. این بازی در سال 2025 برای ایکس باکس سری ایکس و اس، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد و روند اخیر مایکروسافت را در انتشار عناوین ایکس باکس برای پلتفرم های مختلف ادامه خواهد داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Doom: The Dark Ages منتشر شد

پس از انتشار تریلر Doom: The Dark Ages ، این توضیحاتی بود که در Xbox Wire منتشر شد:

Doom: The Dark Ages به عنوان پیش درآمد DOOM (2016)، بازیکنان را در نقش «اسلایر» قدرتمند قرار می‌دهد تا در نبردهای سنگین و زمینی با انبوهی از شیاطین در داستانی حماسی و سینمایی از خدایان، پادشاهان و هیولاها مبارزه کنند.

«اسلایر» علاوه بر مهارت‌های فراطبیعی اغراق‌آمیز خود، از مکانیزم غول پیکر آتلان (Atlan) برای مبارزه با موجودات تایتانیک و همچنین اژدهای جنگی سایبرنتیک با سوخت جت برای بازپس گیری آسمان در این بازی استفاده خواهد کرد.

شایعاتی از سال 2023 و با انتشار یک سند دادگاهی فاش شده از مایکروسافت وجود داشت که ادعا می‌کرد بازی جدید DOOM در حال توسعه است، در حالی که آن زمان با نام Doom: Year Zero شناخته می‌شد؛ اما معرفی روز گذشته در تریلر بازی جدید Doom ، اولین‌باری بود که id Software و مایکروسافت به طور رسمی این پروژه را فاش می‌کنند.

این جدیدترین نسخه از فرنچایز طولانی مدت تیراندازی اول شخص id Software است که پس از انتشار Doom Eternal در سال 2020 و دو بسته الحاقی آن، The Ancient Gods Part One و Part Two که به ترتیب در سال های 2020 و 2021 منتشر شد، ساخته شده است.

«رایان مک‌کفری»، از رسانه IGN، در نقد و بررسی Doom Eternal نوشت:

چه طرفدار جدید Doom باشید و چه نباشید، Doom Eternal مطمئناً شما را خوشحال و سرگرم خواهد کرد. این بازی فوق‌العاده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه جدید , تریلر بازی Doom: The Dark Ages چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *