تاریخ عرضه ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time اعلام شد

در رویداد یوبی‌سافت و در فستیوال بازی‌های تابستانی شب گذشته، این ناشر لحظه‌ای را به این موضوع اختصاص داد که تأیید کند که ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time را خواهد ساخت.

بازی شاهزاده ایرانی شن های زمان که مدت‌ها در حال توسعه بود و بارها به تعویق افتاد، همچنان در حال ساخته شدن است؛ اما تاریخ عرضه آن تا سال 2026 به تعویق افتاد.

در رویداد شب گذشته، تیزر کوتاهی از این بازی به نمایش درآمد که تاریخ عرضه آن را تأیید کرد. این ویدیو عملاً هیچ چیز را به جز تاریخ 2026 نشان نمی‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ عرضه ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time اعلام شد

بازی اصلی شاهزاده‌ی ایرانی: شن‌های زمان در سال 2003 به انتشار رسید و به موفقیت بزرگی دست یافت و منجر به ساخت سه دنباله کامل شد. در سپتامبر 2020، یوبی‌سافت برنامه‌های خود را برای بازسازی این بازی اکشن-پلتفرمر سوم شخص محبوب اعلام کرد و قرار بود در سال 2021 عرضه شود؛ اما در دسامبر 2020 بازی به تعویق افتاد.

سپس در ماه مه 2022، یوبی‌سافت اعلام کرد که یوبی‌سافت مونترال، استودیوی اصلی سازنده سه‌گانه اصلی شن‌های زمان، کنترل این پروژه پر دردسر را برعهده گرفته است. در آن زمان، به نظر می‌رسید که استودیو بر اساس آنچه قبلا ساخته شده بود، بازی را می‌سازد؛ اما همانطور که در مه 2023 متوجه شدیم، اینطور نبود.

حالا در سال 2024 هستیم و یوبی‌سافت یک تیزر جدید و بسیار کوتاه دارد که تأیید می‌کند بازی همچنان در حال توسعه است. یوبی‌سافت در طول این رویداد تأیید کرد که قدرت‌های برگرداندن زمان و مبارزه بخش اصلی این پروژه آینده خواهند بود. به نظر می‌رسد تیزر تریلر خوب است و حال و هوای مشابهی با شن‌های زمان دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Kotaku


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *