بازی جدیدی از Bleach ساخته خواهد شد

در خبری تازه، شرکت «Bandai Namco» در نمایشگاه «Anime Expo 2024» از بازی جدید Bleach تحت عنوان Bleach: Rebirth of Souls رونمایی کرد.

این بازی جدید که برای کنسول‌های PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox Series X/S و همچنین PC از طریق استیم منتشر خواهد شد، نویدبخش بازگشت به دنیای محبوب Bleach با گرافیکی مدرن و گیم‌پلی‌ای جذاب است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی جدید Bleach ساخته خواهد شد

شایعات مربوط به این بازی جدید از زمانی آغاز شد که «تایت کوب»، خالق مانگای Bleach، در توییتی به حضور Bleach در «Anime Expo 2024» اشاره کرد. این توییت در کنار ثبت نام تجاری Bleach: Rebirth of Souls در ماه گذشته، گمانه‌زنی‌ها را حول محور معرفی یک بازی جدید از این فرنچایز محبوب قوت بخشید.

بازی جدید Bleach

«Bandai Namco» هنوز به طور رسمی حضور Bleach: Rebirth of Souls در Summer Showcase خود را تایید نکرده است. برخی از طرفداران با توجه به حضور «Bandai Namco» در رویداد و شباهت‌های احتمالی گیم‌پلی، حدس می‌زنند که بازی Bleach شباهت‌هایی به بازی Dragon Ball: Sparking Zero داشته باشد که چندی پیش تاریخ انتشار آن 11 اکتبر 2024 (19 مهر 1402) اعلام شد.

انتشار بازی Bleach: Rebirth of Souls می‌تواند خبر خوشی برای طرفداران این انیمه و مانگا باشد که سال‌ها منتظر تجربه‌ای جدید در دنیای Bleach بوده‌اند. با گرافیک به‌روز و گیم‌پلی‌ای جذاب، Bleach: Rebirth of Souls می‌تواند روح تازه‌ای به این فرنچایز محبوب ببخشد و طرفداران قدیمی را بار دیگر به دنیای اکشن و ماجراجویی Bleach رهنمون کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن بازی جدید Bleach چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *