تیزر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed منتشر شد

تیزر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed منتشر شد که ماجراجویی‌ هیجان‌انگیز لاک‌پشت‌های نینجا را به نمایش می‌گذارد.

بازی اکشن و پلتفرمر جدیدی با عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed در راه است. به همراه «لئوناردو»،« رافائل»، «دوناتلو» و «مایکل آنژلو» به دنیای هیجان‌انگیز این بازی قدم بگذارید و با ارتشی از جهش‌یافته‌های جدید مبارزه کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed منتشر شد

در این بازی، می‌توانید گیم‌پلی اکشن و پلتفرمر را تجربه کرده و با دشمنان قدرتمندی روبرو شوید. همچنین، داستان جذابی در انتظار شماست که شما را به همراه لاک‌پشت‌های محبوب‌تان به ماجراجویی در خیابان‌های نیویورک می‌برد.

بازی جدید لاک‌ پشت‌ های نینجا قرار است با صداپیشگی ستارگان فیلم‌های این مجموعه به سراغ شما بیاید. «نیکلاس کانتو»، «بردی نون»، «میکا ابی» و «شمعون براون جونیور» به ترتیب در نقش «لئوناردو»، «رافائل»، «دوناتلو» و «میکل آنژ»، صداپیشگی شخصیت‌های این بازی را بر عهده دارند. طراح شخصیت اصلی فیلم‌های لاک‌پشت‌های نینجا، با سبک هنری تحسین‌برانگیز خود، نسل جدیدی از جهش‌یافته‌ها را در این بازی به تصویر خواهد کشید.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed در تاریخ 18 اکتبر 2024 (26 مهر 1403) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، ویندوز و استیم منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *