تریلر بازی EA Sports FC 25 منتشر شد

تریلر بازی EA Sports FC 25 ، سری جدید این مجموعه منتشر شده است و به زودی در سپتامبر امسال، قابل خریداری از پلتفرم‌های مختلف خواهد شد.

با نزدیک شدن به اواخر سال، طرفداران بازی محبوب فوتبال، EA Sports FC، بی‌صبرانه منتظر انتشار نسخه جدید این سری یعنی EA Sports FC 25 هستند. پس از انتشار تریلر رونمایی از این بازی، تاریخ انتشار FC 25 در تاریخ 27 سپتامبر 2024 (6 مهر 1403) اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی EA Sports FC 25

همانند سال‌های گذشته، تاریخ انتشار FC 25 آخرین جمعه ماه سپتامبر در نظر گرفته شده است؛ اما برای کسانی که تمایل دارند زودتر وارد زمین شوند، امکان پیش‌خرید نسخه Ultimate Edition وجود دارد که دسترسی زودهنگام یک هفته‌ای از تاریخ 20 سپتامبر (30 شهریور 1403) را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

اگرچه جزئیات دقیق ویژگی‌ها و حالت‌های بازی جدید هنوز مشخص نشده است، اما کمپانی EA وعده داده تا با نوآوری‌های مختلف، بازی را جذاب نگه دارد. انتظار می‌رود شاهد اضافه شدن حالت‌های هیجان‌انگیزی مانند Rush باشیم و همچنین سیستم FC IQ نیز بازطراحی شده تا کنترل تاکتیکی بیشتری را به بازیکنان ارائه دهد.

فرقی نمی‌کند یک بازیکن باتجربه باشید یا یک تازه‌وارد، FC 25 می‌تواند تا یک تجربه فوتبالی واقعی و اجتماعی را برای شما رقم بزند.

تریلر بازی EA Sports FC 25 را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

قیمت نسخه استاندارد این بازی حدود £59.99 (پوند انگلیس) و $69.99 (دلار آمریکا)، و نسخه Ultimate Edition آن حدود £89.99 (پوند انگلیس) و $99.99 (دلار آمریکا) پیش بینی شده است.

این بازی در نسخه‌های PS4، Xbox One و Nintendo Switch نیز قابل بازی خواهد بود اما تنها نسخه استاندارد آن برای سوییچ عرضه می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و پیش‌خرید نسخه خود، به وب‌سایت رسمی EA Sports مراجعه کنید. همچنین منتظر تریلرها و اعلامیه‌های آینده باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی EA Sports FC 25 چیست؟ آیا شما از طرفداران بازی‌های فوتبالی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *