تاریخ عرضه بازی Orcs Must Die! Deathtrap مشخص شد

بازی Orcs Must Die! Deathtrap نسخه جدید مجموعه Orcs must die از استودیو «روبات اینترتینمنت» (Robot Entertainment)، درسال 2025 عرضه خواهد شد.

استودیو «Robot Entertainments» با معرفی بازی Orcs Must Die! Deathtrap، جدیدترین نسخه از مجموعه محبوب Orcs Must Die، طرفداران را هیجان‌زده کرد. این بازی که با موتور آنریل انجین 5 ساخته شده و قرار است تجربه‌ای تکامل‌یافته از سبک دفاع از قلعه و اکشن سوم شخص را ارائه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Orcs Must Die! Deathtrap

بازی Orcs Must Die! Deathtrap شامل تغییرات گسترده‌ای در بخش مکانیک‌ها و سیستم‌ها می‌شود که در نسخه‌های قبلی شاهدشان نبودیم. برجسته‌ترین این تغییرات، اضافه شدن بخش co-op چهار نفره، سیستم پیشرفت جدید و شخصیت‌هایی با قابلیت‌های منحصر به فرد است.

علاوه بر این، بازی از نظر فیزیکی نیز ارتقا یافته و شاهد بهبودهایی در بخش مبارزات خواهیم بود. تریلر بازی Orcs Must Die! Deathtrap مشاهده کنید:

«پاتریک هادسون»، مدیرعامل و بنیانگذار استودیو «روبات»، در مورد این بازی می‌گوید:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که جدیدترین نسخه از مجموعه Orcs Must Die را معرفی کنیم. هدف ما همیشه جابجا کردن مرزهای خلاقیت و سرگرمی بوده است. در این بازی، با چالش نوآوری در مجموعه‌ای که 13 سال سابقه دارد روبرو شدیم و این کار را با در نظر گرفتن نظرات و درخواست‌های طرفداران انجام دادیم.

او در ادامه می‌گوید:

ما به اکشن کلاسیک و دوست‌داشتنی بازی وفادار ماندیم و در عین حال، بخش‌های جدیدی مانند بخش co-op، قهرمانان جدید و متنوع با قابلیت‌های منحصر به فرد، مراحل متنوع‌تر و سیستم پیشرفت انتخابی را به بازی اضافه کردیم. تمام هدف ما این است که Deathtrap را به سرگرم‌کننده‌ترین تجربه مجموعه Orcs Must Die تا به امروز تبدیل کنیم.

Orcs Must Die! Deathtrap اوایل سال 2025 برای ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Orcs Must Die! Deathtrap چیست؟ آیا شما از طرفداران بازی های اکشن هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *