بازی Squid Game تا همزمان با پخش فصل دوم سریال عرضه خواهد شد

سرویس استریم نتفلیکس، با بازی Squid Game را در فهرست بازی‌های خود قرار داده که با انتشار فصل دوم سریال Squid Game گسترش می‌دهد.

نتفلیکس در جریان اعلام درآمد سه ماهه خود، به اشتراک گذاشت که قصد دارد یک بازی چندنفره‌ی الهام‌گرفته از بازی ماهی مرکب راه‌اندازی کند که تاریخ انتشار آن با فصل دوم این سریال محبوب کره جنوبی همزمان خواهد شد.

اطلاعات دیگری در مورد سبک بازی در دست نیست؛ اما می‌توان حدس زد که این بازی بازتابی از بازی‌های کودکانه‌ای باشد که شرکت‌کنندگان در سریال برای زنده ماندن انجام می‌دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Squid Game تا همزمان با پخش فصل دوم سریال عرضه خواهد شد

این برنامه قبلاً چندین اثر فرعی برای سرویس استریم ایجاد کرده است. پس از اینکه فصل اول در سال 2021 به یک پدیده جهانی تبدیل شد، نتفلیکس یک نسخه واقعیت مجازی و همچنین یک تجربه‌ی پاپ‌آپ حضوری در لس‌آنجلس بر اساس این برنامه‌ی تلویزیونی ساختگی ایجاد کرد.

این شرکت همچنین با یک شرکت تولید بریتانیایی برای ساخت بازی مرکب: چالش، یک برنامه‌ی تلویزیونی واقعیت واقعی که خوشبختانه بسیار کم‌خطرتر از منبع اصلی‌اش است، همکاری کرد. نکته‌ی دیگری که از گزارش سه ماهه به دست می‌آید، اهمیت فزاینده‌ی تبلیغات برای نتفلیکس است.

فصل دوم سریال Squid Game

این طرح تنها حدود 18 ماه است که در دسترس قرار گرفت و مخاطبان آن در سه ماهه‌ی دوم 2024 به صورت متوالی 34 درصد رشد کرده‌اند. بخشی از این تغییر به دلیل حذف شدنِ گزینه‌ی طرح پایه‌ی اشتراک است؛ این طرح قبلاً از کانادا و بریتانیا حذف شده و آمریکا و فرانسه نیز به زودی همین مسیر را طی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت بازی Squid Game توسط نتفلیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Engadget


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *