یوبیسافت بیانه‌ای درباره حواشی بازی Assassin’s Creed Shadows داد

«یوبیسافت» در پی حواشی اخیر، بیانه‌ای رسمی درباره بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر کرد تا به نگرانی‌ها پاسخ داده و وضعیت فعلی بازی را روشن کند.

بازی اساسینز کرید سایه‌ ها از زمان معرفی‌اش، با موجی از انتقادات و حواشی روبرو شده است. یکی از اصلی‌ترین دلایل این انتقادات، حضور شخصیت تاریخی «یاسوکه»، سامورایی آفریقایی‌تبار، در بازی و نحوه به تصویر کشیدن او بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


یوبیسافت بیانه‌ای درباره حواشی بازی Assassin’s Creed Shadows داد

«یوبیسافت» در پاسخ به این انتقادات، اعلام کرد که هدف اصلی سری اساسینز کرید، ارائه یک بازسازی دقیق تاریخی نیست، بلکه برانگیختن کنجکاوی بازیکنان و تشویق آن‌ها به کاوش در تاریخ است. آن‌ها همچنین اذعان کردند که برخی از عناصر تبلیغاتی بازی باعث نگرانی طرفداران ژاپنی شده و بابت این موضوع عذرخواهی کردند.

این ماجرا نشان می‌دهد که بازی‌های ویدیویی، به خصوص آن‌هایی که به تاریخ و فرهنگ ملت‌ها می‌پردازند، تا چه اندازه می‌توانند حساسیت‌برانگیز باشند. از طرفی، حقایق تاریخی همواره قابلیت تفسیرهای مختلفی را دارند و هر هنرمندی می‌تواند با آزادی بیشتری به آن‌ها بپردازد. از سوی دیگر، احترام به فرهنگ و تاریخ ملت‌ها نیز امری ضروری است و نباید به سادگی از آن گذشت.

حواشی پیرامون شخصیت «یاسوکه»، یک بار دیگر نشان داد که خط باریکی بین خلاقیت هنری و تحریف تاریخ وجود دارد. بازی‌سازان باید در عین حال که به دنبال خلق داستان‌های جذاب و نوآورانه هستند، به حفظ احترام به فرهنگ‌ها و تاریخ ملت‌ها نیز توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Assassin’s Creed Shadows چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *