تاریخ عرضه بازی Avowed مشخص شد

پس از یک تاخیر چند ماهه توسط مایکروسافت، تاریخ عرضه بازی Avowed محصول استودیو «آبسیدین» در 18 فوریه 2025 (30 بهمن 1403) خواهد بود.

تاریخ انتشار بازی Avowed بازی نقش‌آفرینی مورد انتظار استودیو «آبسیدین»، با تأخیری چند ماهه روبرو و اکنون برای 18 فوریه 2025 (30 بهمن 1403) برنامه‌ریزی شده است. این تصمیم از سوی مایکروسافت و با هدف مدیریت بهتر محتوای گیم گرفته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2025

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


تاریخ عرضه بازی Avowed مشخص شد

«تام وارن»، منبع داخلی مشهور، در این رابطه اعلام کرده که وضعیت توسعه بازی Avowed بسیار خوب است و این تأخیر هیچ ارتباطی به مشکلات فنی یا کم‌کاری در تولید ندارد. به گفته او، «مایکروسافت» تصمیم گرفته که با فاصله‌ انداختن بین عرضه‌ بازی‌های بزرگ، تجربه‌ای بهتر برای مشترکین گیم فراهم کند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، حجم بالای بازی‌های در حال عرضه در پاییز 2024، از جمله Call of Duty: Black Ops 6 و… ، یکی از دلایل اصلی این تأخیر محسوب می‌شود.

بازی Avowed

توسعه‌دهندگان استودیو آبسیدین نیز به بازخوردهای اولیه بازیکنان توجه ویژه‌ای داشته‌اند و تغییرات قابل‌توجهی را در بخش مبارزات بازی اعمال کرده‌اند. هدف آن‌ها ایجاد مبارزاتی با عمق بیشتر، حس وزن بیشتر و تأثیرگذاری بیشتر بر محیط بازی بوده است.

با وجود این تأخیر، طرفداران بازی Avowed همچنان می‌توانند به تجربه یک بازی نقش‌آفرینی جذاب امیدوار باشند. استودیو «آبسیدین» با سابقه درخشان خود در ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی، وعده یک تجربه فراموش‌نشدنی را به بازیکنان داده است.

در همین حال، بسته الحاقی Shattered Space برای بازی Starfield نیز در راه است. اگرچه تاریخ دقیق عرضه آن هنوز اعلام نشده، اما طبق شایعات تاریخ عرضه آن در سپتامبر 2024 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Avowed چیست؟ آیا شما از طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *