بازی هالووین ساخته خواهد شد

استودیو «Boss Team Games» در حال توسعه بازی هالووین است. یکی از این بازی‌ها با Unreal Engine 5 و مشارکت «جان کارپنتر» ساخته می‌شود.

استودیو «Boss Team Games» که پیش‌تر بازی شر شبح را منتشر کرده بود، اکنون در حال توسعه دو بازی جدید بر اساس فیلم ترسناک کلاسیک 19778 هالووین است. این بازی‌ها با مشارکت «جان کارپنتر» و استفاده از موتور بازیسازی Unreal Engine 5 در حال ساخته شدن هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


بازی هالووین ساخته خواهد شد

«کارپنتر» درباره این پروژه گفت:

به عنوان یک گیمر بزرگ، بسیار خوشحالم که می‌توانم دوباره مایکل مایرز را به زندگی بیاورم و امیدوارم که شما را به شدت بترسانم.

براساس بیانیه رسمی، این بازی‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهند که لحظات فیلم را دوباره تجربه کنند و به بازی در نقش شخصیت‌های کلاسیک یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فیلم‌های ترسناک تاریخ بپردازند. این دو بازی در همکاری با «Compass International Pictures» و «Further Front» در حال توسعه هستند، در حالی که پروژه Unreal Engine 5 هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد.

بازی هالووین

با اینکه هالووین اکنون این فرانچایز 45 ساله می‌شود، تعداد بازی‌های ویدئویی بر اساس این فرانچایز معروف بسیار کم بوده است. نزدیک‌ترین تجربه به یک اقتباس واقعی، بازی ترسناک هالووین در سال 1983 برای «Atari 2600» است که در آن شما در نقش یک پرستار که احتمالا «لوری استرود» است و در تلاش برای پیدا کردن یک اتاق امن در حالی که توسط «مایکل مایرز» تعقیب می‌شوید، قرار دارید. همچنین، شخصیت «مایکل مایرز» یکی از بسیاری از شرورانی است که در بازی چندنفره محبوب Dead by Daylight ظاهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت بازی هالووین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *