نسخه کامپیوتری بازی Red Dead Redemption عرضه خواهد شد

انتشار نسخه PC بازی Red Dead Redemption که برای اولین بار در فروشگاه پلی استیشن به آن اشاره شده، می‌تواند یک افشای زودهنگام یا اشتباه ادیتوری باشد.

در اقدامی غیرمنتظره، توضیحات صفحه رسمی بازی Red Dead Redemption برای کامپیوتر در فروشگاه پلی استیشن به‌روزرسانی شده و از انتشار این عنوان خبر می‌دهد. این بازی که تقریباً 15 سال پیش برای کنسول‌های نسل هفتم عرضه شد و با وجود درخواست‌های بی‌شمار از سوی طرفداران، تا به امروز روی رایانه‌های شخصی منتشر نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


نسخه کامپیوتری بازی Red Dead Redemption عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد که این تغییر در صفحه رسمی بازی توسط کاربری به نام Wario64 در توییتر کشف شده و او تصویری از این صفحه را پخش کرد. جمله‌ای که در توضیحات جدید دیده می‌شود، به این شکل است:

حالا برای اولین بار روی PC.

بازی Red Dead Redemption

در ادامه این توضیحات، جزئیات بیشتری درباره پورت PC آمده است. نسخه‌ای که در سال 2023 روی پلی‌استیشن منتشر شد، با بهبودهایی نظیر پشتیبانی از چندین صفحه‌نمایش و نرخ فریم بهتر، روی PC نیز عرضه می‌شود. همچنین، این نسخه شامل محتوای چندنفره نیست؛ اما نسخه Game of the Year با بسته الحاقی Undead Nightmare برای رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

در نهایت، هنوز مشخص نیست که این تغییرات یک اشتباه ادیتوری است یا افشای زودهنگام اطلاعات. باید منتظر تأیید رسمی باشیم تا صحت این اطلاعات روشن شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Red Dead Redemption چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *