شخصیت The Crow به بازی کالاف دیوتی می‌آید

شخصیت «The Crow» به‌عنوان یک اپراتور جدید به بازی کالاف دیوتی وارزون اضافه می‌شود. این رویداد همزمان با اکران فیلم جدید این شخصیت، هیجان‌انگیزتر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار مربوط به بازی‌ Call of Duty ، شخصیت «The Crow» به‌عنوان یک اپراتور به دو بازی محبوب Modern Warfare 3 و وارزون اضافه خواهد شد. این کاراکتر قرار است در جریان سیزن پنجم این مجموعه با نام «Reloaded» از روز 1 شهریور (22 اوت) در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


شخصیت The Crow به بازی کالاف دیوتی می‌آید

این خبر در حالی منتشر شده که فیلم جدید The Crow نیز قرار است هفته آینده توسط «لاینزگیت» به روی پرده‌های سینما برود. در این بازسازی مدرن از رمان گرافیکی نوشته «جیمز اوبار»، بازیگر محبوب، «بیل اسکاشگورد»، نقش «اریک دریون» یا همان «کلاغ» را برعهده دارد. داستان این شخصیت درباره بازگشت او از مرگ برای انتقام گرفتن از قاتلان خودش و نامزدش است.

افزون بر این، گفته شده که بازی Call of Duty: Black Ops 6 نیز در تاریخ 25 اکتبر 2024 (4 آبان 1403) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این افزوده‌ها و رویدادهای جدید، مطمئناً طرفداران این مجموعه محبوب را بیش از پیش مشتاق و هیجان‌زده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اضافه شدن شخصیت The Crow به بازی کالاف دیوتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gameshub


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *