تاریخ عرضه بازی Kingdom Come Deliverance ll مشخص شد

تاریخ احتمالی انتشار بازی Kingdom Come Deliverance ll به صورت آنلاین فاش شد و ممکن است تا فوریه 2025 به تأخیر افتاده باشد.

به تازگی تاریخ انتشار Kingdom Come Deliverance ll در فضای مجازی فاش شده است.  امکان دارد این بازی در تاریخ 11 فوریه 2025 (22 بهمن 1403) روانه بازار شود. این اطلاعات نشان می‌دهد که ممکن است Kingdom Come Deliverance ll با تأخیری کوچک مواجه شده باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه بازی Kingdom Come Deliverance ll مشخص شد

این بازی مدت‌هاست که در حال توسعه بوده که در آوریل 2024، استودیوی «Warhorse» و ناشر آن «Deep Silver» به‌طور رسمی از Kingdom Come Deliverance ll رونمایی کردند. در آن زمان، اعلام شد که این بازی نقش‌آفرینی اول‌شخص خواهد بود.

بازی Kingdom Come Deliverance ll

با این حال، براساس یک فهرست جدید از وبسایت «Best Buy» که به‌تازگی برای نسخه PS5 این بازی به‌روزرسانی شده، تاریخ انتشار به 11 فوریه 2025 (22 بهمن 1403) تغییر یافته است. این تغییر توسط کاربر توییتر «Wario64» مشاهده شد؛ اما به‌سرعت از صفحه حذف شده و دوباره به تاریخ اعلام نشده تغییر پیدا کرد. همچنین، صفحه پیش‌سفارش بازی برای نسخه Xbox Series X/S در وبسایت Walmart نیز به‌روزرسانی شد و همچنان تاریخ 11 فوریه را نشان می‌دهد.

اگر این اطلاعات دقیق باشد، به نظر می‌رسد «Deep Silver» به‌زودی تأخیر را به‌طور رسمی تأیید خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که تاریخ نهایی انتشار Kingdom Come Deliverance ll در رویداد «Gamescom 2024» اعلام شود، جایی که این بازی قرار است حضور پررنگی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Kingdom Come Deliverance ll چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *