رندی اورتون حدود 600 ساعت الدن رینگ بازی کرده است

رندی اورتون (Randy Orto) قهرمان محبوب و فعلی WWE، از گذراندن حدود 600 ساعت در Elden Ring در دوران نقاهت پس از جراحی‌اش صحبت کرده است.

«رندی اورتون» ستاره مطرح WWE و پسر تالار مشاهیر بو کابوی اورتون، در برنامه What Do You Wanna Talk About? «کودی رودز» از علاقه شدید خود به بازی Elden Ring صحبت کرد. او فاش کرد که در طول دوران نقاهت پس از جراحی ستون فقراتش، حدود 600 ساعت را به این بازی اختصاص داده است. «اورتون» همچنین از انتشار بسته الحاقی Shadow of the Erdtree در ماه ژوئن ابراز خرسندی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


رندی اورتون حدود 600 ساعت الدن رینگ بازی کرده است

در این برنامه، که بیشتر به بررسی تاریخچه مشترک «رودز» و «اورتون» در دنیای کشتی حرفه‌ای می‌پرداخت، «اورتون» از علاقه‌اش به بازی‌های ویدیویی و به ویژه Elden Ring سخن گفت. او در مورد «جان سینا» و حضورش به عنوان شخصیت Peacekeeper در بازی Mortal Kombat 1 نیز صحبت کرد.

رندی اورتون

«کودی رودز» نیز علاقه‌اش به Elden Ring را ابراز کرد؛ اما اذعان داشت که به دلیل مشغله زیاد، هنوز فرصتی برای تجربه این بازی پیدا نکرده است. این در حالی است که «اورتون» همچنان به بازی ادامه می‌دهد و از اینکه توانسته زمان زیادی را به این بازی اختصاص دهد، بسیار خوشحال است. شاید روزی شاهد به اشتراک گذاشتن ساختار بازی Legend Killer از سوی «اورتون» باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی 600 ساعت بازی کردن رندی اورتون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *