جیمز گان ساخت بازی The Batman را تکذیب کرد

«جیمز گان» مدیر مشترک «DC Studios»، به شایعات درباره‌ی بازی The Batman پایان داد و تأکید کرد که چنین پروژه‌ای در حال حاضر در حال ساخت نیست.

شایعاتی مبنی بر اینکه یک اسپین‌آف از فیلم The Batman به بازیگری «رابرت پتینسون» در حال تولید است، ابتدا از گزارشی از «Puck News» آغاز شد. این گزارش به این نکته اشاره کرده بود که «Warner Bros. Interactive Entertainment» در حال کار روی یک بازی بر اساس این فیلم است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

شایعه: یک بازی از دنیای بتمن مت ریوز در دست ساخت است

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


جیمز گان ساخت بازی The Batman را تکذیب کرد

با این حال، هیچ جزئیاتی درباره‌ی ویژگی‌های بازی منتشر نشده بود و تنها ذکر شد که این بازی بر اساس فیلم The Batman 2022 ساخته خواهد شد. زمانی که یکی از کاربران Threads از «گان» خواست تا این موضوع را روشن کند، او به سرعت شایعات را تکذیب کرد.

بازی The Batman

بازی جدید بتمن می‌توانست به اشکال مختلفی ارائه شود؛ اما بدون شک باید با استانداردهای بالای سری Arkham که توسط Rocksteady Games در اواخر دهه 2000 آغاز شد، رقابت می‌کرد. این سری عمدتاً در سال 2015 به پایان رسید؛ اما به زودی به شکل یک تجربه VR به نام Batman: Arkham Shadow بازخواهد گشت.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا بازی بر اساس The Batman واقعاً وجود داشته است یا چگونه به نظر می‌رسید؛ اما «گان» می‌گوید که در حال حاضر چیزی در حال ساخت نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تکذیب ساخت بازی The Batman توسط جیمز گان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *