شایعات پیرامون رونمایی از بازی Resident Evil 9

بازی Resident Evil 9 به‌زودی رونمایی خواهد شد. بر اساس شایعات، این بازی می‌تواند در رویداد هفتۀ آینده PlayStation معرفی شود.

به‌تازگی شایعاتی منتشر شده که از رونمایی رزیدنت ایول 9 در آینده نزدیک خبر می‌دهند. «Lunatic Ignus» در سرور رسمی «دیسکورد» خود اعلام کرد که این بازی قرار است تا نیمۀ دوم سال 2025 عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شایعات پیرامون رونمایی از بازی Resident Evil 9

در شوکیس تابستانی اخیر شرکت «Capcom» و «Koshi Nakanishi»، کارگردان Resident Evil 7، تأیید کرد که بازی جدید این مجموعه تحت هدایت او در حال ساخت خواهد بود. «نکانیشی» که تجربه کارگردانی بازی‌هایی مانند Resident Evil Revelations و Resident Evil 5 را دارد، اعلام کرد که این عنوان جدید بسیار مهم بوده؛ اما هنوز اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر نشده است.

بازی Resident Evil 9

علاوه بر این افشاگر معروف «Dusk Golem»، اخیراً در توییتر خود خبر از توسعۀ دو ریمیک دیگر در این مجموعه داده است. بر اساس گفته‌های او، بازسازی دو عنوان Resident Evil Zero و Resident Evil Code: Veronica در حال انجام است.

سایت‌های معتبری مانند «VGC» و «IGN» نیز تأیید کرده‌اند که شواهدی مبنی بر توسعه این دو ریمیک مشاهده کرده‌اند. Resident Evil Code: Veronica در سال 2000 برای کنسول Dreamcast منتشر شد و داستان آن ادامه‌دهندۀ وقایع Resident Evil 2 است، در حالی که Resident Evil Zero که در سال 2002 برای GameCube عرضه شد، پیش‌درآمدی بر داستان بازی اول محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *