موزیک ویدیوی جدید گروه لینکین پارک برای مسابقات بازی لیگ آف لجندز

پس از اینکه مشخص شد گروه لینکین پارک قرار است آنتم جدید رابوت گیم را بزند، چندی پیش موزیک ویدیوی جدید گروه لینکین پارک برای مسابقات بازی لیگ آف لجندز منتشر شد.

گروه لینکن پارک که بازگشت مخفیانه‌اش با اعلام آلبوم جدید، خواننده، درامر و تور تازه‌اش اوایل این ماه فاش شد، اکنون تک‌آهنگ و ویدیویی تحت عنوان Heavy Is the Crown منتشر کرده و تاریخ‌های جدیدی برای کنسرت‌های خود در دالاس، پاریس و برزیل اضافه کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: گروه لیکنین پارک موسیقی مسابقات بازی لیگ آف لجند امسال را اجرا خواهد کرد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


موزیک ویدیوی جدید گروه لینکین پارک برای مسابقات بازی لیگ آف لجندز

این آهنگ از آلبوم پیش‌رو From Zero (که قرار است در 25 آبان 1403 منتشر شود) به‌عنوان آنتهم مسابقات جهانی بازی لیگ آف لجندز 2024 انتخاب شده و این اولین همکاری گروه با Riot Games به شمار می‌آید. پیش از این، اولین سینگل از آلبوم، با عنوان The Emptiness Machine، در برنامه The Tonight Show Starring Jimmy Fallon به اجرا درآمد.

این گروه که دو هفته پیش تور خود را از لس آنجلس آغاز کرد، سه تاریخ جدید در ماه نوامبر برای تور From Zero در پاریس، دالاس و سائوپائولو اضافه کرده است. پیش‌فروش‌های انحصاری برای اعضای باشگاه هواداران از 25 سپتامبر 2024 (4 مهر 1403) آغاز می‌شود و فروش عمومی از 27 سپتامبر 2024 (6 مهر 1403) شروع خواهد شد.

ترکیب جدید گروه شامل «مایک شینودا»، «براد دلزون»، «دیو «فینیکس فارل»، «جو هان»، «امیلی آرمسترانگ» و «کالین بریتن» است.

Riot Games آنتهم رسمی مسابقات جهانی لیگ آف لجندز 2024 با عنوان Heavy Is the Crown را از گروه لینکن پارک منتشر کرد. تنها یک روز تا آغاز بزرگ‌ترین رویداد سال در عرصه ورزش‌های الکترونیکی لیگ باقی مانده و Riot این آنتهم را که همراهی‌کننده 20 تیم برتر در این رقابت‌ها خواهد بود، به اشتراک گذاشت.

تأیید رسمی اینکه «لینکن پارک» آنتهم مسابقات جهانی 2024 را اجرا خواهد کرد، روز یکشنبه منتشر شد. این خبر پس از گمانه‌زنی‌هایی که از اوایل سپتامبر آغاز شده بود، اعلام گردید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خواننده جدید گروه لینکین پارک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *