تریلر بازی Ghost of Yotei منتشر شد

تریلر بازی Ghost of Yotei در رویداد جذاب «State of Play» «سونی» رونمایی شد و این دنباله جدید در سال 1404 شمسی منتشر خواهد شد.

در رویداد «State of Play» «سونی» دنباله‌ای جدید از بازی Ghost of Tsushima تحت عنوان Ghost of Yotei معرفی شد. این بازی در سال 1404 شمسی (2025 میلادی) به بازار خواهد آمد و یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای این رویداد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


تریلر بازی Ghost of Yotei منتشر شد

«Sucker Punch» توسعه‌دهنده بازی در این رویداد تصاویری خیره‌کننده از بازی را به نمایش گذاشت. داستان این دنباله 300 سال بعد از اتفاقات بازی قبلی جریان دارد و در سال 1603 در نواحی اطراف کوه یوتی که امروزه به نام هوکایدو شناخته می‌شود، روایت خواهد شد. این منطقه بسیار متفاوت از سامورایی‌های منظم جزیره تسوشیما است و داستانی جدید را برای روایت دارد.

در یک پست وبلاگی از «سونی» اطلاعات بیشتری در مورد این بازی ارائه شد. «Sucker Punch» تأکید کرد که قصد دارد اصول اصلی Ghost of Tsushima را حفظ کند، از جمله بازی به عنوان یک جنگجوی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در کاوش و زیبایی‌های جهان.

توسعه‌دهندگان به دنبال نوآوری و خلق تجربه‌ای تازه هستند. آن‌ها قصد دارند فراتر از داستان «جین ساکای بروند» و بر مفهوم جدیدی از «شبح» تمرکز کنند. در این داستان، ما با یک قهرمان جدید به نام «آتسو» آشنا خواهیم شد که در تلاش است تا یک افسانه جدید را کشف کند. «Sucker Punch» بر این نکته تأکید کرده که دوست دارند داستان‌های منشاء را مورد بررسی قرار دهند و این به آن‌ها این امکان را می‌دهد که داستان‌های جدید و جالبی را روایت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Ghost of Yotei چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *