تبلیغات در فیگار

اطمینان جدید استودیو کپکام درباره نسخه PC جدیدترین رزیدنت ایول

کپکام با تأکید بر طراحی مقیاس‌پذیر بازی Resident Evil Requiem اعلام کرد نسخه رایانه شخصی این عنوان دچار مشکلات فنی مشابه Monster Hunter Wilds نخواهد شد.

این شرکت در نشست مالی اخیر خود توضیح داد که با توجه به تفاوت‌های ساختاری میان دو بازی از نظر گیم‌پلی، معماری سیستم و ویژگی‌های شبکه، نگرانی‌ای درباره بروز ایرادات مشابه وجود ندارد.

طبق گفته کپکام، Requiem به‌گونه‌ای توسعه داده شده تا روی طیف گسترده‌ای از سیستم‌های کامپیوتری عملکرد روان و بهینه ارائه دهد. این شرکت تأکید کرد که «هیچ خطری مشابه پیش‌بینی نمی‌شود» و موتور RE Engine در این پروژه با ساختاری مناسب برای اجرای پایدار بازی به‌کار گرفته شده است.

در ادامه، رسانه VGC نیز در گفت‌وگویی با تیم سازنده به نسخه Switch 2 پرداخت. کوشی ناکانیشی، کارگردان بازی، توضیح داد که انتقال Requiem به این کنسول روند پیچیده‌ای نداشته و از ابتدا بازی با امکان مقیاس‌پذیری روی پلتفرم‌های مختلف ساخته شده است.

او تأکید کرد که اجرای بازی روی سخت‌افزارهای متنوع – از PCهای قدرتمند با قابلیت Path Tracing تا کنسول‌های جدید – بدون چالش جدی ممکن شده است.

بازی Resident Evil Requiem در تاریخ 27 فوریه 2026 (8 اسفند 1405) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری اس/ایکس، سوییچ ۲ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این بازی هیجان‌انگیز چیست؟ شما کدامیک از آثار کونامی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamereactor


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *