از بازی Monopoly رونمایی شد

شرکت نشر بازی‌های ویدیویی یوبی‌سافت (Ubisoft) و استودیوی توسعه‌دهنده انجین سافت‌ور (EnginSoft)، به صورت مشترک از بازی Monopoly رونمایی کردند.

بازی مونوپولی یوبیسافت، برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پلتفرم رایانه‌های شخصی (استیم، اپیک گیمز استور، یوبی‌سافت استور) و لونا در دسترس است. همچنین، این بازی در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


از بازی Monopoly رونمایی شد

در بازی جدید مونوپولی ، این فرنچایز کلاسیک با گرافیک و گیم‌پلی بهبود یافته بازمی‌گردد تا تجربه بازی رومیزی را جان بخشد. با حرکت بازیکنان روی صفحه، آن‌ها می‌توانند محله را تماشا کنند و شاهد تغییر و تحول آن در طول روز باشند. در بازی مونوپولی آنلاین یوبیسافت، می‌توانید برای کشف مهره‌های پنهان، هر گوشه و کنار شهر را کاوش کنید.

«یوجین اونز»، معاون ارشد استراتژی دیجیتالی شرکت Hasbro و Wizards of the Coast گفت:

با نزدیک شدن به 90 سالگی بازی مونوپولی، ما از همکاری با یوبی‌سافت برای ارائه یک برداشت کاملاً جدید از این بازی کلاسیک خوشحالیم. برداشتی که بازیکنان را به صورت دیجیتالی غرق بازی کرده و محله‌ها و مکان‌های روی صفحه را زنده می‌کند؛ چیزی که قبلاً هرگز دیده نشده است.

این همکاری با یوبی‌سافت، استراتژی مداوم ما را برای گسترش نمونه‌کار بازی‌های دیجیتال و گسترش دسترسی برندهای نمادین‌مان به گیمرهای سراسر جهان برجسته می‌کند.

با بازی مونوپولی جدید ، می‌توانید تجربه‌ای اصیل از بازی رومیزی را با خانواده و دوستان خود به دست آورید. در این بازی می‌توانید با حداکثر 6 بازیکن در اتاق نشیمن خود بازی کنید یا به صورت آنلاین به رقابت با غول‌های املاک و مستغلات از سراسر جهان بپردازید.

بازی جدید Monopoly به گونه‌ای طراحی شده که یک فعالیت شبانه عالی نیز باشد. بازیکنان می‌توانند یک کنترلر را به اشتراک بگذارند یا هر کدام از کنترلر خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه آنلاین بازی مونوپولی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gematsu


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *