تیزر بازی Alien: Rogue Incursion منتشر شد + تاریخ عرضه

تاریخ انتشار و تیزر بازی Alien: Rogue Incursion منتشر شد. این بازی ترسناک در پلتفرم‌های مختلف مثل پلی استیشن، کوئست 3 و… در دسترس خواهد بود.

بازی Alien: Rogue Incursion در تاریخ 19 دسامبر 2024 (29 آذر 1403) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن VR2، Steam VR و Quest 3 با قیمت 39.99 دلار منتشر خواهد شد که توسط کمپانی «Survios» اعلام شده است. پیش‌سفارش دیجیتالی این بازی هم‌اکنون در همه پلتفرم‌ها قابل خریداری است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


تیزر بازی Alien: Rogue Incursion منتشر شد

نسخه دیلاکس (Deluxe Edition) بازی بیگانه نیز با قیمت 49.99 دلار موجود خواهد شد که شامل بازی اصلی، زره‌ی Blue Camo، سلاح Blue Camo و محتوای بیشتری می‌باشد. پیش‌سفارش هر نسخه‌ی بازی شامل یک سلاح و پوسته زرهی الهام‌گرفته از بیگانه: رومولوس (Alien: Romulus) خواهد بود.

بیگانه: یورش سرکش یک بازی کاملاً جدید در سبک اکشن و ترسناک، واقعیت مجازی تک‌نفره است که بازیکنان را مجذوب وحشت‌های دنیای بیگانه می‌کند.

این بازی تجربه بی نظیر وحشت و چالش مبارزه با زنو‌مورف‌ها در دنیایی که از ظاهر و حس و حال فیلم‌های بیگانه الهام گرفته شده است. صدا، تصاویر، نورپردازی، جلوه‌های ویژه و حسگرها همه با هم کار می‌کنند تا بازیکنان را به دنیای ترسناک بیگانه فرو ببرند.

تیزر بازی Alien: Rogue Incursion را مشاهده خواهید کرد:

«زنو‌مورف‌ها» به طور هوشمندانه‌ای از محیط استفاده می‌کنند تا بهترین زاویه حمله را پیدا کرده و از هر طرف شما ظاهر شوند. بازی در VR (واقعیت مجازی) اعصاب و مهارت شما را به چالش می‌کشد زیرا ترس مواجهه با «زنو‌مورف‌ها» را به خوبی احساس می‌کنید. شما در این بازی علاوه بر سلاح‌ها و تجهیزات، به هوشمندی، واکنش سریع و توانایی حفظ خونسردی برای زنده ماندن نیاز دارید.

منتظر این بازی جذاب در 29 دسامبر 2024 (29 آذر 1403) امسال باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر بازی Alien: Rogue Incursion چیست؟ آیا شما از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *