گروه لیکنین پارک موسیقی مسابقات بازی لیگ آف لجند امسال را اجرا خواهد کرد

کمپانی رایوت گیمز اعلام کرده است که گروه لیکنین پارک برای ساخت تیتراژ مسابقات جهانی لیگ آف لجندز بازگشته است. آهنگ جدید این گروه با عنوان Heavy Is The Crown فردا منتشر خواهد شد.

هر ساله، تیتراژ و یا همان موسیقی تیتراژ مسابقات بازی لیگ آف لجندز توسط یک هنرمند بزرگ ساخته می‌شود و به نظر می‌رسد گروه Linkin Park با بازگشتش از تعطیلات، بزرگ‌ترین انتخاب تا به امروز باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های موبا

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


گروه لیکنین پارک آنتهم لیگ آف لجندز را می‌سازد

این گروه چند هفته پیش با انتشار یک سینگل ترک جدیدی به نام The Emptiness Machine که به سرعت به محبوبیت رسید، به موسیقی بازگشت. آهنگ Heavy Is The Crown اولین آنتهم جدید این گروه در دوران جدید خود است و در روز سه‌شنبه، 24 سپتامبر 2024 (3 مهر 1403) منتشر می‌شود.

«مایک شینودا» از «لینکن پارک» در این رابطه گفت:

تجربه همکاری با رایوت برای ارائه این آنتهم به جامعه جهانی بازی League Of Legends فوق‌العاده بوده است. این آهنگ نقطه عطفی در این دوران جدید برای ماست که صدای امضایی ما را با انرژی تازه‌ای ترکیب کرده است. ما بی‌صبرانه منتظریم تا بازیکنان و طرفداران این تجربه را داشته باشند!

چند روز پس از پایان مسابقات جهانی لیگ آف لجندز، لینکن پارک قرار است یک آلبوم جدید به نام From Zero منتشر می‌کند. این آلبوم شامل صدای جدیدی به نام «امیلی آرمسترانگ» است که پس از درگذشت تراژیک عضو بنیان‌گذار گروه، «چستر بنینگتون»، به جمع آن‌ها پیوست.

گروه لیکنین پارک

«ماریا ایگان»، سرپرست جهانی موسیقی در Riot Games، افزود:

آنتهم جهانی لحظه‌ای موسیقایی است که بازیکنان لیگ هر ساله منتظر آن هستند و به یک عنصر بسیار مورد توجه در موسیقی جهانی تبدیل شده‌اند. به عنوان گروه در حال آغاز یک فصل جدید هیجان‌انگیز، ما مفتخریم که برای آنتهم 2024 با آن‌ها همکاری کنیم. متن آهنگ Heavy Is The Crown به‌خوبی روایت مسابقات امسال را به تصویر می‌کشد و همراهی قدرتمندی با تم‌های ویدیوی موسیقی ما دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عضو جدید گروه لینکین پارک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Forbes


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *