همنواز

اوپنینگ و اندینگ جدید ادامه فصل دوم جوجوتسو کایسن

به تازگی اوپنینگ و اندینگ جدید ادامه فصل دوم جوجوتسو کایسن منتشر شد. در ادامه می‌توانید این اوپنینگ و اندینگ را مشاهده کنید.

تم های آغازین و پایانی انیمه جوجوتسو کایسن اقتباسی از آرک «حادثه شیبویا» به صورت آنلاین منتشر شدند. این ویدیوها که در کانال رسمی TOHO Animation در یوتیوب موجود است، نسخه های بی اعتباری از سکانس های متحرک را ارائه می دهند.

اوپنینگ و اندینگ جدید ادامه فصل دوم جوجوتسو کایسن

تم آغازین – “Specialz” توسط King Gnu – نبرد وحشیانه آینده بین جادوگران Jujutsu High و نفرین‌های درجه ویژه را به تصویر می‌کشد و بسیاری از شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران را که نقش‌های محوری در خط داستانی بازی خواهند کرد، مورد توجه قرار می‌دهد. موضوع پایانی – «بیشتر از کلمات» اثر هیتسوجی‌بونگاکو – بسیار میانجی‌تر است و سه نفر اصلی جوجوتسو کایسن شامل یوجی ایتادوری، مگومی فوشی‌گورو و نوبارا کوگیساکی را در حال معاشرت می‌بیند.

مانگای Jujutsu Kaisen ساخته Gege Akutami در مارس 2018 در Shueisha’s Weekly Shonen Jump برای اولین بار در مارس 2018 عرضه شد و آخرین چپترها نشان می‌دهند که داستان در حال پایان است. خلاصه داستان ایتادوری، دانش‌آموز دبیرستانی با استعداد ورزشی است که پس از قورت دادن انگشتان پژمرده و پوسیده پادشاه بلامنازع نفرین، ریومن سوکونا، خود را توسط گروهی از جادوگران جوجوتسو استخدام می‌کند.

جوجوتسو کایسن که عضوی از ژانر شونن Dark Trio است، در کنار آثار کلاسیکی مانند کیمیاگر تمام فلزی هیرومو آراکاوا و یو یو هاکوشو یوشیهیرو توگاشی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های مانگای تاریخ با بیش از 80 میلیون نسخه در سراسر جهان ایستاده است.

اوپنینگ و اندینگ جدید ادامه فصل دوم Jujutsu Kaisen

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *