از ماجرای منشوری تا بازگشت پشه به مهمونی [فیلم لو رفته و +18]

از ماجرای منشوری تا بازگشت پشه به مهمونی. آیا همه‌ی این مسائل اتفاقات تبلیغاتی جهت فروش بیشتر بود یا ماجرا چیز دیگریست؟

غیبت دو هفته‌ای کاراکتر«پشه» در برنامه «مهمونی» موجب شد تا شائبه حذف این کاراکتر در رسانه‌های مجازی و نوشتاری به وجود بیاید.

طهماسب در سری برنامه‌های کلاه قرمزی، حیوانات مختلفی را از زوایایی بدیع مورد توجه قرار داد و تبدیل به شخصیت‌های نمایشی کرد که هنوز هم مثال‌زدنی و خاطره‌انگیز هستند؛ از جیگر و ببعی تا گابی که همچنان تکیه کلام‌ها، مختصات رفتاری و گفتاری آنها بین مخاطبان رواج دارد.

از ماجرای منشوری تا بازگشت پشه به مهمونی

[فیلم لو رفته و +18]

گمانه‌زنی‌ها بر این بود که این کاراکتر دچار ممیزی شده و به همین دلیل در برنامه حضور ندارد. بلافاصله بعد از انتشار این خبر، ساترا نسبت به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که کاراکتر پشه از نظر این سازمان مشکلی ندارد و حذف آن را به خاطر ممیزی به شکل کامل رد کرد.

فیلم لو رفته پشه

در برنامه‌ی چند هفته‌ی پیش سریال مهمونی، عروسک پشه، به گویندگی کاظم سیاحی، جمله‌ای جنجالی گفت که می‌تواند باعث سانسور کارکتر پشه و یا حتی حذف پشه از مهمونی بشود. او در خاطره‌ای ایرج طهماسب گفت:

همه لخت بودن و شرایط برای زدن مهیا بود.

در ادامه می‌توانید ویدئوی لب دریا همه لخت بودن برای زدن را ببینید:

کارکتر پشه که در دو قسمت اخیر سریال مهمونی حضور نداشته است، باعث شده تا شایعه‌هایی مبنی بر اینکه این شخصیت حذف خواهد شد به وجود بیاید.

ماجرای بازگشت پشه به مهمونی در روز چهارشنبه را بخوانید:

بعد از اینکه همانطور در عکس بالا می‌بینید همه از حذف پشه و علتش حرف زده بودند… اما روز چهارشنبه نهم شهریور 1401 خبر حضور نگارجواهریان و رامبد جوان در قسمت بیست وپنجم «مهمونی» را با عکسی از این دو بازیگر همراه باکاراکتر «پشه» پخش شد. به این ترتیب نماوا بدون ورود به حاشیه‌ها و انتشار این عکس از بازگشت پشه به برنامه «مهمونی» خبر داد

عکس رامبد جوان به همراه نگار جواهریان در برنامه مهمونی با حضور پشه را ببینید:

اخبار بیشتر:

لو رفته: بی حیایی سحر قریشی با نشان دادن عکس های +18 از تتوهای جدیدش
پشت پرده: اذیت شدن پریناز ایزدیار توسط هوتن شکیبا افشا شد [+تصاویر لو رفته]
ازدواج جنجالی و عجیب نور پهلوی با یک عرب در آمریکا [+عکس]

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *