بهترین تلویزیون ایرانی برای تماشای فیلم و سریال

برای آن دسته از افرادی که عادت به تماشای تلویزیون دارند و به ویژه زمان زیادی را به دیدن فیلم و سریال اختصاص می‌دهند، انتخاب و خرید بهترین تلویزیون بازار ایران، باید با دقت بیشتری انجام بگیرد. با نوشتار بهترین تلویزیون ایرانی برای تماشای فیلم و سریال همراه ما بمانید.

ممکن است شما در میان مدل‌های معمولی به دنبال بهترین تلویزیون ایرانی باشید یا این که قصد خرید بهترین تلویزیون اندروید ایرانی را داشته باشید؛ به هر ترتیب، برای خرید بهترین تلویزیون ساخت ایران، باید به مشخصات فنی و برند سازنده، توجه کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که بهترین تلویزیون در ایران کدام است و باید در میان کدام برندها، به دنبال محصولات برتر باشیم.

بهترین تلویزیون ایرانی
بهترین تلویزیون ایرانی

بهترین تلویزیون های ایران

اگر می‌پرسید که برای تماشای فیلم و سریال، بهترین تلویزیون در ایران چیست؛ حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

تلویزیون ال ای دی بست مدل 40bn2070j سایز 40 اینچ

این تلویزیون ال ای دی از برند بست، دارای کیفیت تصویر فول اچ‌دی با رزولوشن 1080 در 1920 است. سیستم صوتی دو کاناله آن، عملکرد مناسبی داشته و توان خروجی هر بلندگوی آن، به 10 وات می‌رسد. این تلویزیون 40 اینچی، 1 درگاه USB و 2 درگاه HDMI دارد. تلویزیون 40bn2070j، قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی را داشته و در صورتی که فرصت تماشای یک فیلم یا سریال را نداشته باشید، می‌توانید آن را به وسیله این قابلیت یعنی همان PVR ضبط کنید.

ابعاد این تلویزیون 40 اینچی از برند بست بدون پایه، 90.4 در 51.9 در 7 سانتی متر است. وزن بدون پایه آن نیز به 5.7 کیلوگرم می‌رسد.

بهترین تلویزیون های ایرانی
بهترین تلویزیون های ایرانی

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل 50T5350 سایز 50 اینچ

در میان بهترین تلویزیون‌های مناسب تماشای فیلم و سریال، تلویزیون 50T5350؛ به عنوان یک تلویزیون 50 اینچی، عالی به نظر می‌رسد. این تلویزیون، کیفیت تصویر فول اچ‌دی دارد و برای تماشای فیلم‌های باکیفیت، فوق العاده خواهد بود. به علاوه توان خروجی کلی صدا در این تلویزیون از برند سام الکترونیک، به اندازه 20 وات بوده و کیفیت صدای خوبی برای تماشای فیلم و سریال را فراهم می‌کند که باعث شده آن را بهترین تلویزیون ایرانی ۵۰ اینچ بدانیم.

ال ای دی سام الکترونیک 50T5350، 2 عدد درگاه USB و 3 درگاه HDMI، 1 درگاه AV، 1 درگاه Component، 1 درگاه VGA و 1 درگاه Line Out دارد. به این ترتیب، به راحتی می‌توانید چندین دستگاه مختلف را به تلویزیون وصل کنید. اگر نظرات در مورد بهترین تلویزیون ایرانی را دنبال کرده باشید، حتما این تلویزیون به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌ها، به چشم شما آمده است.

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA43T5150THCHD سایز 43 اینچ

اگر یک تلویزیون از برند سام الکترونیک با مشخصات فنی مناسب و ایده آل برای تماشای فیلم و سریال بخواهید که نسبت به مدل قبلی، ارزان‌تر باشد؛ مدل UA43T5150THCHD، به عنوان بهترین تلویزیون 43 اینچ ایرانی را پیشنهاد می‌کنیم. این تلویزیون هم تلتکست دارد و هم می‌توانید از سیستم PVR یا همان ضبط برنامه خودکار آن، استفاده کنید. کیفیت صدای خروجی این تلویزیون، کاملا رضایت بخش است؛ اما نباید از آن، انتظار صدای دالبی داشته باشید. درگاه‌های ارتباطی این تلویزیون نیز شامل 2 درگاه USB و  درگاه HDMI می‌شود. به واقع اگر می‌پرسید که بهترین تلویزیون ایرانی چیست؛ در میان مدل‌های ارزان قیمت، UA43T5150THCHD، یک گزینه عالی به حساب می‌آید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل 50T7550 سایز 50 اینچ

در صورتی که فضای منزل شما اجازه دهد، تماشای فیلم و سریال در تلویزیون‌های با سایز صفحه نمایش بزرگ، قطعا جذابیت بیشتری دارد. یکی از بهترین گزینه‌ها در این میان، تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل 50T7550 سایز 50 اینچ است. این تلویزیون 50 اینچی، از نوع هوشمند است و شما به راحتی می‌توانید از طریق پلتفرم‌های فیلم و سریال، همچون فیلیمو یا نماوا، فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین تماشا کنید.

رزولوشن تصویر در این تلویزیون برند سام الکترونیک، 2160 در 3840 پیکسل بوده و خروجی صدای آن نیز از استاندارد صوتی دالبی، بهره برده است. از دیگر امکانات این تلویزیون هوشمند، می‌توان به ماشین زمان، قفل کودک و روشن و خاموش شدن خودکار، اشاره کرد. شما می‌توانید این تلویزیون 50 اینچی را روی پایه میزی قرار داده یا به دیوار نصب کنید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU7000TH سایز 55 اینچ

یکی دیگر از تلویزیون‌های هوشمند که برای تماشای فیلم و سریال، بسیار جذاب و مناسب است را باید تلویزیون UA55TU7000TH بدانیم. این تلویزیون با سایز صفحه نمایش 55 اینچی و کیفیت تصویر 4K از نوع Ultra HD؛ حتما شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر می‌خواهید زمان تماشای فیلم و سریال، در خود را در دنیای سریال تصور کنید و همه چیز را واقعی‌تر ببینید، این تلویزیون 55 اینچی برند سام الکترونیک، می‌تواند انتظار شما را برآورده سازد و دور از ذهن نیست که آن را به نوعی بهترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی بدانیم.

این تلویزیون دارای دو عدد بلندگو با توان خروجی 10 واتی و در مجموع 20 واتی است و استاندارد صوتی دالبی نیز دارد. به علاوه شما می‌توانید از سیستم ارتباطی بلوتوث این تلویزیون نیز استفاده کرده و گوشی موبایل خود را با آن ست کنید. 2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI این تلویزیون نیز کاملا کافی به نظر می‌رسند. البته در نظر داشته باشید که با توجه به سایز صفحه نمایش بزرگ 55 اینچی در این تلویزیون و همین طور هوشمند بودن آن، در مقایسه با مدل‌های ساده یا با سایز صفحه نمایش کوچک‌تر، از ردیف قیمتی بالاتری برخوردار است.

بهترین تلویزیون های ایرانی
بهترین تلویزیون های ایرانی

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XYU755 سایز 55 اینچ

برند ایکس ویژن، به عنوان یک برند ایرانی معروف و خوشنام، همیشه محصولاتی عالی از خط تولید تلویزیون‌های خود، به بازار عرضه کرده است. در میان محصولات مختلف این برند ایرانی، تلویزیون 55 اینچی XYU755، یک گزینه عالی به شمار می‌آید. این تلویزیون هوشمند، به اندروید 11 مجهز بوده و صدای استریو دالبی دارد. از این‌ها گذشته، کیفیت تصویر 4K Ultra HD در آن با رزولوشن 2160 در 3840 پیکسلی، عالی به نظر می‌رسند.

اگر اهل تماشای فیلم و سریال هستید، تلویزیون XYU755 سایز 55 اینچی، می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای شما باشد. به ویژه آن که این تلویزیون برند ایکس ویژن، دارای قابلیت PVR برای ضبط برنامه‌ها و EPG یا همان ارائه جدول برنامه‌ها است. تعداد درگاه‌های USB و HDMI نیز در این تلویزیون ایکس ویژن، به ترتیب 2 و 3 عدد هستند.

سخن پایانی

در بالا نگاهی به تعدادی از بهترین تلویزیون های ایرانی، برای تماشای فیلم و سریال، انداختیم و مشخصات کلی آن‌ها را مرور کردیم. به نظر شما، بهترین تلویزیون ایرانی کدام است و به موارد معرفی شده در بالا، چه محصولات دیگری را اضافه می‌کنید؟ به نظر شما بهترین تلویزیون ایرانی ۶۵ اینچ کدام است؟ در میان تلویزیون‌های 43 اینچی، کدامیک کیفیت بالاتری دارند؟ مشتاق دنبال کردن نظرات شما در این باره، به ویژه درباره بهترین تلویزیون ایرانی ۲۰۲۲ هستیم. به علاوه توصیه می‌کنیم که این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود که قصد خرید تلویزیون دارند، ارسال کرده و آن‌ها را با لیست بهترین مدل تلویزیون ایرانی آشنا کنید.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *