تست هوش : چند موش در تصویر می‌بینید ؟ [+جواب معما]

در تصویر زیر، یک تست هوش برای شما در نظر گرفتیم که بسنجیم چند موش در تصویر می‌بینید و جواب را بیابید و به ما بگویید؟ در ادامه با ما همراه باشید.

امروز، در تصویر زیر، برای شما یک تست هوش ترتیب داده‌ایم که در آن تصویر را ببینید و تست بینایی و ضریب هوشی خود را بسنجید. این تست های هوش به شما کمک می‌کنند تا ذهن خود را آماده نگه دارید و چشمان خودتان را به چالش دعوت کنید.

این تست ضریب هوشی راهی سرگرم کننده می‌باشد تا به همراه شناخت تست معما در ذهن خود، آرام به چالش دعوت بشوید. شما باید در این تست، با استفاده از مهارت‌های استدلال منطقی خود، در کمتر از 10 ثانیه به پاسخ برسید.

تست هوش : چند موش در تصویر می‌بینید ؟

شما باید به این تصویر نگاه کنید و ببینید که چند موش در تصویر مشاهده خواهید کرد.

تست هوش
تست معما

شما باید در کمتر از 10 ثانیه، حدس یزنید که چند موش در این تصویر هستند. یافتن موش‌ها در این تصویر، کار دشواری نیست و شما باید بدون از دست دادن زمان، موش‌ها را پیدا کنید.

پاسخ تست هوش

در این تصویر، شما 2 موش خواهید دید، موش اول، که کاملاً تصویر آن مشخص است، پایین پاهای زن سمت چپ می‌باشد و موش دوم، با نگاهی تیزبینانه، به شکل کلا همان زن سمت چپ درآمده است.

در ادامه می‌توانید عکس پاسخ صحیح تست هوش را تماشا کنید:

تست هوش
تست بینایی

بیشتر بخوانید:

اولین نفری باشید که جواب معمای موش‌ها را می‌دهید. نظرات خود را در بخش کامنت‌های فیگار راجب این تست هوش با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *