تهیه کننده قدیمی تلویزیون در گذشت [+جزئیات]

محمدنادر کاشانی تهیه کننده قدیمی تلویزیون در گذشت . او خالق و تهیه کننده آثار شب‌های تابستان، زیر آسمان شهر، باغچه مینو و هژیرها بود.

علی اصغر پورمحمدی، از مدیران با سابقه صدا و سیما در گفتگویی با ایسنا خبر درگذشت محمد نادر کاشانی تهیه کننده سریال های طنز را تایید کرد و گفت: آقای کاشانی از تهیه کنندگان باسابقه و پرکار تلویزیون در دهه های هفتاد و هشتاد بودند.

تهیه کننده قدیمی تلویزیون در گذشت

تهیه کننده قدیمی تلویزیون در گذشت
درگذشت محمد نادر کاشانی

پورمحمدی در توضیح پیشینه حرفه‌ای و شخصیتی این تهیه کننده آورده است: محمدنادر کاشانی که در فروردین ۱۳۴۰ در شهر کاشان به دنیا آمده بود، در ۹ سالگی پدر خود را از دست داد و نان آور خانه شد. در سال ۱۳۶۶با ذوق و قریحه ی هنری که داشت به رادیو آمد و فعالیت هنری خود را با برنامه جنگ جوان آغاز کرد.

این تهیه کننده در ابتدای دهه ی هفتاد به تلویزیون آمد و با تولید برنامه خالق و جذاب شبهای تابستان بدعتی نو در تولید برنامه‌های جنگ شبانه گذاشت. با شناخت خوبی که از مخاطب و رسانه داشت، تولید برنامه های طنز شبانه را با موفقیت در برنامه ۷۷ آغاز کرد و همین امر باعث شد، تا بعدها از او به عنوان آغازگر برنامه‌های طنز شبانه یاد کنند.

تهیه کننده قدیمی تلویزیون در گذشت

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *