بهترین وکیل خانواده در تهران و سایر شهر‌ها + [مشاوره مستقیم]

برای حل پرونده‌های خانوادگی نیاز به انتخاب بهترین وکیل خانواده دارید؛ در این مقاله فهرستی از وکیل خانواده مجرب در تهران و دیگر شهرها برای شما تهیه شده است.

وکلا و کارشناسان حقوقی هردو در رشته حقوق تحصیل می‌کنند؛ اما اگر کسی بخواهد وکیل شود باید بعد از اخذ مدرک لیسانس در رشته حقوق، در آزمون وکالت و دوره کارآموزی شرکت کند تا پروانه وکالت کسب کند. بااین‌حال، مشاور یا کارشناس حقوقی نیازی به گذراندن این مراحل ندارند و می‌توانند بعد از فارغ‌التحصیلی در سازمان‌ها به‌عنوان مشاور حقوقی فعالیت کنند.

وکیل خانواده از انواع شغل وکالت است که به مواردی از جمله مطالبه مهریه، اجرت المثل ایام زوجیت، بررسی نفقه زوج، نفقه فرزند، حضانت فرزند، تقاضای ازدواج مجدد، الزام به تمکین، مطالبه نفقه و امثالهم می‌پردازد. وکیل طلاق نیز زیرمجموعه وکیل خانواده محسوب شده و اگر توانایی و سواد کافی را داشته باشد، به امور خانواده نیز می‌تواند رسیدگی کند.

انتخاب بهترین وکیل های خانواده برای پرونده‌هایی که حائز اهمیت هستند، کار دشواری است؛ البته در این مقاله کار شما را تسهیل و فهرستی از وکلای خانواده برتر تهران و دیگر شهرها را برای شما تهیه نموده‌ایم.

شناخت بهترین وکلای خانواده تهران برای ساکنین تهران و شهرهای اطراف مهم بوده، لذا در این فهرست علاوه بر معرفی بهترین وکیل خانواده شهرهای ایران، به طور اختصاصی بهترین وکلای خانواده در تهران را نیز معرفی کرده‌ایم. البته باید به این نکته هم اشاره نماییم که انتخاب بهترین وکیل خانواده تا حدودی سلیقه‌ایست، و باید با شناخت بهتر خود وکیل‌تان را انتخاب نمایید.

بهترین وکیل تهران ؛ فهرست جامع وکلای برتر در پایتخت

بهترین وکیل خانواده در تهران و سایر شهر‌ها

فهرست وکلا بر اساس شهر:

بهترین وکلای خانواده تهران : حامد شاکری نیا

آقای شاکری نیا وکیل تهران و عضو مرکز مشاوران قوه قضاییه هستند. ایشان تخصص بالایی در انجام پرونده‌های خانواده، ملکی و کیفری دارند و می‌توان ایشان را وکیل ملکی یا کیفری و … نیز دانست. به دلیل تجربه 15 ساله‌ای که در وکالت دارند موفق شده‌اند تا بیش از 93% پرونده‌های خود را با موفقیت حل کرده و از حقوق موکل خود دفاع نمایند. سایر فعالیت‌های ایشان در زمینه مهریه، حضانت، طلاق، نفقه و … است، و در زمینه خانواده نیز می‌توانند پرونده‌ها را به راحتی حل کنند.

  • آدرس دفتر:

تهران، جنت آباد مرکزی، کوچه دانش، پلاک 78، طبقه 2، واحد 2

  • شماره تماس:

02144899341

بهترین وکلای خانواده تهران : مهتاب مرادی

خانم مرادی بهترین وکیل تهران می‌باشند که در زمینه تمام پرونده‌های خانواده، چک، قراردادها و … مهارت دارند. ایشان با سابقه‌ای که دارند بهترین راه حل‌ها را برای موکلین خود ارائه می‌دهند.

  • آدرس دفتر:

تهران، جنت آباد جنوبی، بین خیابان 5 و 6، مجتمع تجاری اداری الماس، طبقه 2، واحد 3

  • شماره تماس:

02146104394

بهترین وکلای خانواده در تهران : زهره محمد آبادی

وکیل ملکی و خانواده، خانم محمد آبادی عضو کانون وکلا و موفق به کسب رتبه 12 کانون دادگستری مرکز شده‌اند. ایشان همچنین رتبه 21 قضاوت و رتبه 33 ارشد حقوق خصوصی دانشگاه تهران را کسب کرده‌اند. خانم زهره محمد آبادی مدرس جزا و کیفری دانشگاه علم و فرهنگ تهران و متخصص در انجام پرونده‌های مربوط به دعاوی ملکی، خانواده، ارث، تقسیم ترکه و … هستند.

  • آدرس دفتر:

تهران، نیاوران، خیابان شهید باهنر، بعد از مرکز خرید نارون، پلاک 62، واحد 9

  • شماره تماس:

02126135865

وکیل خانواده مجرب در تهران : علی فرجی

آقای فرجی متخصص در دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، مالکیت معنوی، دعاوی ملکی و اختلافات کارگر و کارفرمایی، کلاهبرداری، خیانت در امانت، معامله به قصد فرار از ادای دین و … هستند. ایشان پیش از پذیرفتن وکالت پرونده‌ای، جلسات مشاوره‌ای حقوقی و حکمی با حضور وکلا و موکل برگزار می‌کنند تا اقداماتی که مناسب پرونده موکل است انتخاب شود.

  • آدرس دفتر:

تهران، جنت آباد، بلوار جنت آباد شمالی، نرسیده به بلوار انصار المهدی، پلاک 321، طبقه اول، واحد 1، زنگ 1

  • شماره تماس:

09120058793

وکلای خانواده برتر تهران : دکتر احمد زهره وند

دفتر وکالت دکتر احمد زهره وند با تیمی مجرب سالیان سال در شمیرانات تهران نیاوران اقدام به فعالیت در زمینه پرونده‌های حقوقی و کیفری و خانواده و قبول و انجام انواع پرونده در زمینه املاک، جرایم و دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، حقوقی، خانواده و انجام مشکلات و امور ایرانیان خارج کشور می‌باشد.

از سوابق ایشان می‌توان به وکالت در پرونده‌های شرکت‌های دولتی و خصوصی و تدریس حقوق ثبت اسناد و املاک و تالیف کتب مختلف حقوقی و وکالت و مشاوره تخصصی در پرونده‌های مختلف اشاره نمود.

  • آدرس دفتر:

تهران، نیاوران، سه راه یاسر، ابتدای خیابان عمار، بن بست راز، پلاک ۳۵ واحد ۲۰

  • شماره تماس:

09121305919

بهترین وکیل های خانواده در تبریز : جواد سربازی

جناب آقای سربازی برای رفع مشکلات خانوادگی در دادگاه از روش‌های اصولی استفاده می‌کند و در اولین مرحله سعی بر جلب رضایت موکلین دارد. وکیل سربازی با پشتکار و اراده عالی که دارد، جلو می‌رود و نسبت به کار تعهد ویژه‌ای دارد.

  • آدرس :

تبریز، نبش کوچه شهید علیپور، ساختمان آیفر، طبقه 1، واحد 4

  • تماس :

09143000673

بهترین وکیل های خانواده در تبریز : خدیجه فیضی پور رفعت

سرکار خانم خدیجه فیضی پور رفعت، مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری با سابقه کاری درخشان خود تا به امروز پرونده‌های زیادی را به نتیجه مثبت رسانده است. ایشان به عنوان کارشناس ارشد حقوق خصوصی و فقه، در زمینه‌های دیگر نیز پرونده‌های زیادی داشته است و مشکلات آن‌ها را به خوبی برطرف کرده است.

وکیل طلاق و خانواده خانم فیضی پور رفعت، دارای شماره پروانه 139601010011254 از کانون وکلای دادگستری شهر تبریز بوده و تخصص بالایی در زمینه طلاق توافقی، درخواست طلاق، مطالبه یا دریافت مهریه، نفقه، مطالبه اجرت المثل، استرداد جهیزیه و حضانت دارد.

  • آدرس :

تبریز، میدان ساعت، به سمت ارتش شمالی، ساختمان 49، طبقه اول، واحد شماره 2

  • تماس :

04135553449

وکیل خانواده مجرب در مشهد : سید فرهاد حسینی مقدم

وکیل مشهد سیدفرهاد حسینی مقدم یکی از وکلای مجرب در حوزه خانواده بوده که بش از چند هزار پرونده موفق داشته‌اند. ایشان به عنوان وکیل دادگستری در پرونده‌های خانواده، ابتدا تلاش خود را در جهت صلح و سازش و جلوگیری از ایجاد تنش بیشتر زوجین انجام می‌دهد و در صورت قبول وکالت، تمام تلاش و توان خود را برای احقاق حقوق موکلین انجام می‌دهد.

  • آدرس دفتر:

خراسان رضوی، مشهد، فرامرزعباسی، بین فرامرز 19و21، مجتمع خاتم، طبقه3، واحد15

  • شماره تماس:

09155003417

وکیل خانواده مجرب در مشهد : ابوالفضل علیزاده مقدم

وکیل مشهد ابوالفضل علیزاده مقدم، وکیل پایه یک دادگستری مشهد و مشاور حقوقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و در مدت بیش از 14 سال فعالیت حقوقی خود توانسته به عنوان یک وکیل خوب در مشهد و مسئولیت‌پذیر نسبت به موکلین خود شناخته شود. وکیل علیزاده مقدم از بدو شروع وکالت تاکنون بیش از 8000 پرونده موفق داشته است.

  • آدرس:

مشهد، بلوار سجاد، بزرگ مهر شمالی 3، پلاک 27، طبقه 2، واحد 5

  • تماس:

09151170211

بهترین وکیل های خانواده در اصفهان : مهنوش ذبیحی

مهنوش ذبیحی در زمینه دعاوی مختلف مانند خانوادگی، حقوقی، ملکی، ثبتی و غیره فعالیت دارد. خانم ذبیحی تجربیات و تخصص لازم را در زمینه تنظیم اسناد قراردادهای بین المللی، صادرات و واردات، تجاری، قراردادها، ثبت شرکت و برندینگ دارد و مسلط به اینکوترمز 2020 می‌باشد.

  • آدرس:

اصفهان، نیکبخت غربی، روبروی ساختمان دادگستری، مجتمع ماکان وکلا، واحد ۳۵

  • شماره تماس:

٠٩١٣٢٠٣٣۴۴٢

بهترین وکیل های خانواده در اصفهان : علیرضا شیشه گر

وکیل کیفری و خانواده علیرضا شیشه گر، وکیل پایه یک دادگستری و دارای صدها پرونده موفق وکالتی به خصوص در زمینه خانواده می‌باشد. در زمینه‌های وکالتی مانند خانوادگی، حقوقی، کیفری و خانواده در اصفهان مشغول به کار است.

  • آدرس:

اصفهان، چهارباغ خواجو، نبش کوچه ۱۷، ساختمان احسان، طبقه ۳، واحد ۶

  • شماره تماس:

09132680534

بهترین وکیل های خانواده در کردستان : حیدر ترابی

حیدر ترابی وکیل پایه یک دادگستری کردستان در شهر دیواندره به فعالیت در زمینه حقوق مشغول می‌باشد. ایشان مشاوره‌های بسیار کاربردی و اصولی را به مردم ارائه داده و با آن‌ها تعاملات بسیار خوبی را برقرار می‌کند.

  • آدرس:

کردستان، دیواندره، پاساژ زرین، طبقه سوم، واحد ۱۱۱

  • شماره تماس:

۰۹۱۸۳۷۳۱۵۷۳

بهترین وکیل های خانواده در کردستان : حمیده طاهائی

حمیده طاهائی وکیل پایه یک دادگستری در شهر سنندج به فعالیت حقوقی می‌پردازد. در امور شغلی خود و حل مسائل موکلین، تخصص بالایی دارد. خانم حمیده طاهائی مشاوره‌‌هایی را در جهت رفع مشکلات حقوقی مردم استان کردستان ارائه می‌دهد تا در مدت زمان کمتری بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

  • آدرس:

کردستان، سنندج، خیابان فلسطین، کوچه حکمت سوم

  • شماره تماس:

۰۹۱۸۳۷۶۶۴۰۰

وکیل خانواده مجرب در کرمانشاه : سارا اله ویسی

وکیل کیفری و خانواده سارا اله ویسی سوابق بسیار بالایی را در امور حقوقی در زمینه‌های مختلف را دارد. ایشان در زمینه دعاوی خانواده، طلاق، کیفری، ملکی، اسناد، تجاری، ثبتی و غیره را دارد و به عنوان وکیل با بانک‌های دولتی و موسسات مالی اعتباری در شهر کرمانشاه هم، فعالیت‌هایی داشته است.

مشاوره‌های حقوقی در زمینه‌های ثبت اظهارنامه، کلیه دعاوی حقوقی، ثبت درخواست حقوقی و کیفری و غیره را به مردم کرمانشاه ارائه می‌دهد. مشاوره های ایشان به صورت حضوری و غیر حضوری می‌باشد.

  • آدرس:

کرمانشاه، 22 بهمن، خیابان برق، نبش کوی دوم، مجتمع برق، طبقه 4، واحد 12

  • شماره تماس:

09183571739

وکیل خانواده مجرب در کرمانشاه : علی غزاله

وکیل پایه یک دادگستری علی غزاله در حوزه‌های مختلف وکالت فعالیت دارد. ایشان دارای سوابق کاری درخشان و دارای علم و دانش به روز حقوقی است و تمام تلاشش را می‌کند تا موجب رضایت موکلینش واقع شود.

  • آدرس : 

کرمانشاه، خیابان برق، نبش کوچه دوم، مجتمع برق، طبقه 4، واحد 12

  • شماره تماس: 

09126276620

بهترین وکیل خانواده در ارومیه : محسن امامی قشلاق

وکیل پایه یک دادگستری محسن امامی قشلاق به عنوان یکی از بهترین وکیل‌های خانواده در ارومیه معرفی گردیده و همچنان در این شهر مشغول به کار می‌باشد. آقای محسن امامی قشلاق مهارت و تخصص بسیار در کلیه قوانین حقوقی را دارد.

  • آدرس:

ارومیه، خیابان شهید بهشتی (دانشکده)، جنب بانک سپه، پلاک 61

  • شماره تماس:

09143461751

بهترین وکیل خانواده در ارومیه : سکینه قهرمانی

خانم سکینه قهرمانی وکیل پایه یک دادگستری راه و روش‌های بسیار مناسبی را در جهت تسریع در امور حقوقی و پرونده موکلین دارد و مورد اعتماد و اطمینان کامل مردم می‌باشد.

  • آدرس :

ارومیه، پنجراه، اول خیابان ارتش، سمت چپ، پلاک 28

  • شماره تماس:

091434418012

بهترین وکیل خانواده در کرمان : سودابه نبی پور گیسی

وکیل پایه یک دادگستری سودابه نبی پور گیسی دارای سوابق درخشان کاری و وکالتی است. او سالهاست که به امور حقوقی در زمینه‌های خانواده، کیفری، طلاق، ملکی، ثبتی و غیره می‌پردازد و نمونه پرونده‌های موفقیت آمیز زیادی را به ثبت رسانیده است.

  • آدرس:

کرمان، ارزوئیه شاهماران، خیابان سید االشهدا

شماره تماس:

09134417479

بهترین وکیل خانواده در کرمان : محمدرضا امیر محمدی

محمدرضا امیر محمدی در زمینه دعاوی خانواده، ملکی، کیفری، مالی، تجاری، طلاق و خانواده تخصص و مهارت بسیار بالایی داشته و مشاوره‌های کاربردی بسیار خوبی را به مردم اراده می‌دهد.

  • آدرس:

کرمان، بلوار فردوسی، بعد از کوچه 8، ساختمان پدر خوب، طبقه اول، واحد 5

  • شماره تماس:

09132953516

بهترین وکیل خانواده در اردبیل : ندا آذر تاج

وکیل پایه یک دادگستری شهر اردبیل، ندا آذر تاج سال‌های زیادی است که در این شهر مشغول به فعالیت حقوقی می‌باشد. ایشان در دعاوی خانواده، ملکی، کیفری، تجاری، مالی، طلاق و غیره تخصص داشته و با ارائه راهکارهای خوب و مفید به موکلین و مراجعه کنندگانش، تلاش می‌کند تا مشکلات آن‌ها را رفع کند.

  • آدرس :

اردبیل، خیابان فلسطین، طبقه دوم بانک مهر ایران

  • شماره تماس:

۰۹۱۲۰۵۴۷۷۰۴

بهترین وکیل خانواده در اردبیل : صمد صفرنژاد

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی صمد صفرنژاد، دارای تخصص و مهارت بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف حقوقی است. ایشان راهکارهای بسیار مناسب و اصولی را به موکلینش ارائه می‌دهد و مشاوره‌های حضوری و غیر حضوری کاربردی را برای آنان دارد.

  • آدرس :

اردبیل، میدان شریعتی، به طرف پل همت چشمه روبه روی بانک انصار طبقه، دوم، واحد 3

  • شماره تماس:

۰۹۱۴۴۵۱۰۹۰۴.

بهترین وکیل خانواده در قم : عبدالمجید باقری

عبدالمجید باقری وکیل پایه یک دادگستری در شهر قم، در حوزه‌های مختلف وکالت تخصص و مهارت دارد. ایشان قبول دعاوی در زمینه‌های خانواده، حقوقی، کیفری، ملکی و غیره را به عهده دارد.

  • آدرس:

قم، دورشهر، کوچه دوازدهم، پلاک هشتنم، طبقه 4

  • تماس:

09197461710

بهترین وکیل خانواده در قم : مرضیه صفدری

مرضیه صفدری وکیل پایه یک دادگستری در شهر قم با 8 سال سابقه کاری در امر وکالت است. ایشان در زمینه‌های وکالتی همچون حقوقی، کیفری، ثبتی، خانواده و غیره فعالیت دارد.

  • آدرس:

فم، خیابان جهاد، تیرسراج 8، محله عمران آباد

  • تماس:

09127516901

بهترین وکیل خانواده در کرج : فریبا تیموری

وکیل کرج فریبا تیموری در رشته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران فارغ التحصیل شده و دارای کارشناسی ارشد حقوقی تجارت بین الملل نیز از این دانشگاه است. این وکیل معروف سابقه وکالت بسیار موفقی در انواع دعاوی کیفری، دعاوی حقوقی، امور ملکی و دعاوی خانواده دارد و همچنین وکالت ایرانیان مقیم خارج از کشور را هم در تمام امور می‌پذیرد.

  • آدرس:

کرج، انتهای خیابان بهشتی، نرسیده به بلوار حدادی، مجتمع تخصصی البرز

بهترین وکیل خانواده در کرج : اردشیر امجدی

وکیل کرج اردشیر امجدی، مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری، وکیلی نمونه برای دعاوی خانوادگی، کیفری و حقوقی بوده که دارای لیسانس علوم قضایی از دانشکده علوم قضایی است.

  • آدرس:

کرج، میدان نبوت، مجتمع هیراد، طبقه سوم

  • تماس:

09122644557

بهترین وکیل خانواده در اهواز : مریم گودرزی

سرکار خانم مریم گودرزی دارای سوابق کاری درخشان در دعاوی مختلف حقوقی، کیفری و خانواده هستند. خانم گودرزی با 17 سال تجربه کار حقوقی و وکالت تاکنون بالغ بر صدها پرونده وکالتی را به نتیجه مطلوب رسانده و با جلب اعتماد و رضایت موکلین توانسته خود را به عنوان یکی از وکلای شاخص و مسلط شهر اهواز مطرح نماید.

  • آدرس:

اهواز، خیابان کیانپارس، بین ۱۸ و ۱۹ غربی، مجتمع رامین، طبقه چهارم، واحد ۱۵

  • شماره تماس:

09163078571

بهترین وکیل خانواده در اهواز : عبدالحسین رضایی راد

عبدالحسین رضایی راد وکیل پایه یک دادگستری در استان خوزستان، شهر اهواز است. ایشان سال‌های بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف وکالتی، تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد. رضایی راد در حدود بیست و شش سال سابقه تدریس در دروس فقهی و حقوقی را در دانشگاه‌ها برعهده داشته است.

  • آدرس:

اهواز، زیتون کارمندی، نرسیده به فلکه سنگر، خیابان بوعلی، بین زیبا و انوشه (زهره)، پلاک ۲۴

  • شماره تماس:

۰۹۱۶۶۰۶۴۴۵۲

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی بهترین وکیل خانواده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *