بهترین وکیل تهران ؛ فهرست جامع وکلای برتر در پایتخت

اگر در شهر تهران نیاز به مراجعه به وکیل داشته باشید، باید وکلای برتر تهران را بشناسید؛ به همین منظور فهرست بهترین وکیل تهران را برای شما تهیه نموده‌ایم.

فهرستی از بهترین وکلای تهران را بعد از مطالعه تعاریف برخی از مفاهیم، مطالعه نمایید.

تعریف وکالت و تفاوت آن با مشاور حقوقی

فهرست مطالب:

شغل وکالت، شغلی کاملاً تخصصی است که به تحصیلات دانشگاهی در رشته حقوق نیاز دارد. وکیل متخصصی است که در امور حقوقی به دیگران مشاوره و راهنمایی می‌دهد و از حق فرد یا گروهی از افراد حمایت می‌کند. معمولاً افراد بعد از بستن قرارداد وکالت، از وکلا برای انجام امور حقوقی یا دفاع از حق و شنیدن صدایشان کمک می‌گیرند.

وکلا و کارشناسان حقوقی هردو در رشته حقوق تحصیل می‌کنند؛ اما اگر کسی بخواهد وکیل شود باید بعد از اخذ مدرک لیسانس در رشته حقوق، در آزمون وکالت و دوره کارآموزی شرکت کند تا پروانه وکالت کسب کند. بااین‌حال، مشاور یا کارشناس حقوقی نیازی به گذراندن این مراحل ندارند و می‌توانند بعد از فارغ‌التحصیلی در سازمان‌ها به‌عنوان مشاور حقوقی فعالیت کنند.

یکی از تفاوت‌های دیگری که شغل وکالت با مشاور حقوقی دارد، این است که وکلا نمی‌توانند در شرکت‌ها و سازمان‌ها، به‌طور رسمی استخدام شوند؛ اما برای مشاور حقوقی این اصل برقرار نیست. وکلا می‌توانند مشاور حقوقی نیز باشند؛ اما یک مشاور یا کارشناس حقوقی، وکیل نیست؛ زیرا پروانه وکالت ندارد. فهرست بهترین وکیل تهران را بعد از شناخت انواع شغل وکالت مطالعه نمایید.

بهترین وکیل خانواده در تهران و سایر شهر‌ها + [مشاوره مستقیم]

بهترین وکیل تهران

انواع شغل وکالت:

* تعریف به صورت خلاصه هستند.

وکیل جراحت شخصی و حوادث

وکلای جراحات شخصی عمدتاً در دعاوی مدنی کار می‌کنند و نماینده کسانی هستند که دچار آسیب و جراحات شده‌اند. اغلب این آسیب‌ها ناشی از تصادفات رانندگی، قصور پزشکی یا حوادث محل کار است.

وکیل ورشکستگی

این نوع وکیل می‌تواند در مورد شرایط افراد برای ورشکستگی، انواع ورشکستگی و بررسی هرگونه جایگزین احتمالی به افراد کمک کند.

وکیل مالکیت فکری و معنوی

از حقوق، ابداعات و آثار مخترعان، نویسندگان، هنرمندان و سایر مشاغل محافظت می‌کنند. مالکیت معنوی شامل حق چاپ، علامت تجاری، ثبت اختراع و محافظت از اسرار تجاری است.

وکیل امور اداری و استخدامی

آن‌ها به مسائل مربوط به تبعیض در محل کار، آزار و اذیت، مقررات دستمزد و حقوق، مزایا و امنیت بازنشستگی می‌پردازند.

وکیل شرکت

وکلای تجاری که به وکلای شرکت نیز معروف هستند، امور حقوقی مربوط به تشکیل یک شرکت، تنظیم قراردادهای مختلف و مسائل و مشکلات مربوط به انطباق شرکت را بر عهده دارند و اطمینان حاصل می‌کنند که همه معاملات شرکت در محدوده قوانین کشوری انجام می‌شوند.

وکیل مهاجرت

امروزه که مهاجرت حتی از قبلاً هم بیشتر شده است، وکلای مهاجرت می‌توانند برای انجام امور مربوط به مهاجرت و حل مشکلاتی که رخ می‌دهد، کمک بسیار زیادی کنند.

وکیل کیفری

وکلای مدافع کیفری از موکل خود که به ارتکاب جرمی محکوم شده است، حمایت می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که حق آزادی و حقوق اولیه آن‌ها در سیستم قضایی به‌طور منصفانه رعایت شود.

وکیل مالیاتی

وکلای مالیاتی به‌خوبی با قوانین و مقررات امور مالیاتی آشنا هستند و برای اشخاص مختلفی کار می‌کنند که می‌تواند شامل شرکت‌های حقوقی، شرکت‌های حسابداری، سازمان‌های خصوصی یا دولتی باشد.

وکیل خانواده

وکلای خانواده در امور مربوط به قراردادهای پیش از ازدواج، طلاق، نفقه، حضانت فرزندان و… به دیگران مشاوره و کمک می‌دهند.

وکیل اداره کار و کارگران

کارگرانی که در عملیات ساختمانی یا کارخانه‌ای مجروح می‌شوند، می‌توانند از این وکلا برای دفاع از حقوق خود کمک و مشاوره بگیرند.

وکیل تأمین اجتماعی

وکیل تأمین اجتماعی از افراد آسیب‌پذیر هنگام تصمیم‌گیری حمایت می‌کند تا حق‌وحقوق آن‌ها نادیده گرفته نشود.

وکیل دعاوی مدنی

وقتی افرادی اغلب سر مسائل و مشکلات مالی با یکدیگر اختلاف پیدا می‌کنند، نیاز است تا وکلای دعاوی با حضور در دادگاه از حقوق موکلین خود دفاع کنند تا درنهایت قاضی و دادگاه به یک تصمیم برسد.

وکیل اتفاقی

وکیل اتفاقی به شخصی گفته می‌شود که تحصیلات لازم وکالت را کسب کرده است؛ اما هنوز پروانه وکالت ندارد. این شخص می‌تواند وکیل خویشاوندان خودش باشد و حداکثر می‌تواند سه بار در سال از این حق وکالت خود استفاده کند.

وکیل معاضدتی

هنگامی‌که افراد توانایی پرداخت هزینه‌های وکیل را ندارند، باید از کانون وکلا درخواست وکیل معاضدتی بدهند. یک وکیل معاضدتی حق گرفتن هیچ هزینه‌ای به‌جز تمبر دادرسی را از موکل خود ندارد.

وکیل ملکی

وکیل ملکی به وکیلی گفته می‌شود که در حوزه دعاوی ملکی تخصص دارد. دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه‌ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می‌شوند. اموال غیر منقول به اموالی گفته می‌شوند که امکان جابجایی و نقل مکان ندارند و در یک تقسیم بندی شامل املاک و اراضی می‌باشند.

در تقسیم‌بندی دیگر می‌توان اراضی را به اراضی داخل محدوده شهری و خارج محدوده شهری تقسیم بندی کرد و در تقسیمی دیگری املاک را می‌توان به املاک تجاری و مسکونی منفک کرد. لذا دعاوی مختلفی در رابطه با تقسیم فوق مطرح می‌شود که تمام این دعاوی در حوزه کاری وکیل ملکی است.

بهترین وکیل تهران

ربیعا اسکینی بهترین وکیل تهران

بهترین وکیل تهران
بهترین وکیل تهران

ربیعا اسکینی (زاده ۱۳۲۵، خرم‌آباد، لرستان) حقوقدان برجسته ایرانی، عضو هیئت علمی دانشگاه مفید قم و نویسنده کتب دانشگاهی در رشته حقوق تجارت، از وکلای برتر تهران است. از وی به عنوان پدر حقوق تجارت ایران یاد می‌شود. کتاب‌ها و مقالات متعدد وی از منابع اصلی درسِ حقوق تجارت، تجارت بین‌الملل و داوری بین‌المللی دانشجویان حقوق به‌شمار می‌رود.

اطلاعات دفتر وکالت دکتر ربیعا اسکینی

او مدرک کارشناسی حقوق خود را در سال ۱۳۴۸ از دانشگاه تهران دریافت کرد، سپس به فرانسه رفت و در دانشگاه نانتر پاریس نائل به دریافت مدرک دکترای حقوق خصوصی گردید. وی هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه مفید قم می‌باشد؛ و در دانشگاه آزاد تهران واحد مرکزی و دانشگاه آزاد زنجان ودانشگاه آزاد قدس نیز جز مدرسین در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد.

دکتر ربیعا اسکینی وکیل مجرب در تهران است که آدرس دفتر او به شرح ذیل است:

بلوار کردستان پایین تر از تقاطع ملاصدرا پلاک٢/٢ ساختمان کردستان

بهترین وکیل تهران در گروه وکلای ره جویان عدالت

بهترین وکیل تهران
بهترین وکلا در تهران

بهترین وکلا در تهران را از گروه وکلای ره جویان عدالت بیابید. گروه وکلای ره جویان عدالت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین دفاتر وکالت در تهران با بیش از دو دهه تجربه، موفق شده تا همگام با دیگر موسسات حقوقی، به بزرگ‌ترین دفتر وکالت در تهران تبدیل شود.

لیست بهترین وکلای دادگستری در تهران که در گروه وکلای ره جویان عدالت فعالیت دارند:

  1. حسن کربلایی حسنی : وکیل پایه یک دادگستری
  2. محمد رضا زینلی : کارشناس ارشد ، مدیریت داخلی
  3. بهاره آتش پیکر : وکیل پایه یک دادگستری
  4. کیوان نوری : وکیل پایه یک دادگستری
  • آدرس دفتر گروه وکلای ره جویان عدالت:

نارمک – ضلع شرقی میدان هفت حوض – پلاک 39 – طبقه سوم

  • شماره تماس:

021-71333400 شنبه تا چهارشنبه ، از ساعت 9 الی 18

بهترین وکیل تهران در مؤسسه حقوقی دادبان میهن

بهترین وکیل تهران
بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران

مؤسسه حقوقی دادبان میهن، نهادی مستقل و خصوصی است که به منظور پاسخگویی به نیازهای روز افزون ایرانیان در پهنه ایران و جهان به خدمات تخصصی و کارآمد در حوزه‌های گوناگون حقوقی، تشکیل و تحت شماره 32241 در اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است.

این موسسه با تشکیل دپارتمانهـای تخصصی، متشکل از تعداد قابل توجهی از وکلای خبره دادگستری، قضات سابق و اساتید دانشگاه‌های معتبر کشور؛ که هریک در زمینه معینی از حوزه‌های متنوع علم حقوق، صاحب نظر و برخوردار از تخصص و تجربیات ویژه‌اند، در چارچوب موضوع فعالیت خود، مشغول خدمت‌رسانی به آحاد جامعه ایرانی است.

مشخصات بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران موسس موسسه حقوقی دادبان میهن

  • دفتر مرکزی:

تهران، یوسف آباد، خیابان نهم، پلاک 43، طبقه 4، واحد 11

  • تلفن:

88714367 – 88722234 – 021

خدمات اختصاصی مؤسسه: وکالت مجازی، قبول وکالت و مشاوره در سراسر کشور، خدمات ویژه نخبگان، ثبت استارت آپ در اروپا

بهترین وکیل تهران دکتر اخترنیا

بهترین وکیل تهران
بهترین وکلای دادگستری در تهران

دکتر اخترنیا نیز می‌تواند بهترین وکیل در تهران باشد. کتاب راهنمای جامع آیین نگارش لوایح اثر دکتر جعفر اخترنیا نشر آوا مرجعی کامل برای وکلای حقوقی بوده و در آن به آموزش آیین نگارش لوایح دفاعی، کیفری، جزایی، حقوقی و قواعد آن‌ها پرداخته شده است.

این کتاب به صورت موضوعی تمامی مباحث را مورد بررسی قرار داده و در ابتدای هر بخش نمونه‌‌ای از لوایح مستند و از پیش نگارش شده در دعاوی مختلف را برای درک و فهم نکات آورده است؛ به طوری که کارآموزان وکالت و وکلای نوپا با خواندن کتاب به راحتی می‌توانند مباحث را هضم کنند.

اطلاعات دکتر اخترنیا و آدرس دفتر ایشان

  • آدرس:

استان تهران، گلستان، فلکه دوم ، میدان سعدی، خ کاج ، روبه روی دادسرا نبش کاج دوم مجتمع گلها واحد ۲ زنگ ۲

  • شماره تماس:

02156918257

بهترین وکیل تهران کاوه راد

بهترین وکیل تهران
بهترین وکلای تهران

کاوه راد دانش‌آموخته حقوق از دانشگاه علامه‌طباطبایی و وکیل پایه ‌یک دادگستری در شهر تهران است. وکالت را از سال ۱۳۹۲ در کانون وکلای دادگستری مرکز آغاز نموده و موفق به کسب رتبه دوم آزمون اختبار کانون وکلای مرکز شده است. وکالت بسیاری از هنرمندان، فرهیختگان و موسسات حوزه فرهنگ، سینما، ادبیات و اقتصاد کشور را برعهده داشته‌است. اگر به دنبال وکیل مجرب در تهران هستید، ایشان را در فهرست خود قرار دهید.

کاوه راد:

اعتماد عمومی شهروندان را بزرگترین سرمایه‌ای می‌دانم که در زندگی کسب کرده‌ام و آن را چون سوگند وکالت، تضمین شرافت شغلی‌ام قرار داده‌ام.
برای من، تحقق عدالت، باوری بزرگتر از اجرای صرف قانون است و در سال‌های وکالتم، به قدر وسع برای گسترش عدالت، راستی و توسعه‌ی دانش حقوقی مردم کشورم کوشیده‌ام.

از جمله موکل‌های او:

اصغر فرهادی، ترانه علیدوستی، پارسا پیروزفر، علیرضا عصار، صابر ابر، لیلا حاتمی، محمدرضا فروتن، روزبه بمانی، لیلی رشیدی، بزرگمهر حسین پور، کاوه یغمایی، هانا کامکار، هستی مهدوی، محمد یعقوبی

  • تلفن دفتر:

021-88272817

تهران، پل گیشا، خیابان شهرآرا، بالاتر از بیمارستان حضرت رسول، بین خیابان هجدهم و بیستم، پلاک ۹۴، طبقه اول، واحد یک

فعالیت‌های اجتماعی بهترین وکیل تهران کاوه راد:

نماینده اولین دوره مجلس دانش‌آموزی ایران/ ۱۳۸۱، نماینده مجمع ملی جوانان ۱۳۸۳، عضو هیات رییسه مجمع ملی جوانان ایران ۱۳۸۴

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی بهترین وکیل تهران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *