السا فیروز آذر در موزه آینده دبی ؛ به نسخه ایرانیش فکر می کنم [+عکس]

عکس السا فیروز آذر در دبی جنجالی شد . این بازیگر به دبی رفت. برای تماشای تصاویری از السا فیروز آذر در موزه آینده دبی همراه فیگار بمانید.

عکس السا فیروز آذر در کنار موزه آینده دبی این روزها دست به دست می‌چرخد. سخنان السا فیروز آذر درمورد موزه دبی وایرال شده است. همه می‌خواهند بدانند السا فیروز آذر درباره نسخه ایرانی موزه دبی چه حرف هایی زده است.

در ادامه توجه شما را به جزییات و تماشای عکس السا فیروز آذر در موزه آینده دبی جلب می‌کنیم.

ویدیو : ازدحام مردم برای دیدن محمدرضا گلزار

السا فیروز آذر در موزه آینده دبی ؛ به نسخه ایرانیش فکر می کنم

عکس بازیگر معروف ایرانی در کنار موزه آینده دبی

السا فیروز آذر در موزه آینده دبی (2)

السا فیروز آذر با انتشار عکسی در کنار موزه آینده دبی در استوری خود نوشت:

کنار موزه آینده نشستم و به نسخه ایرانی این مسجمه فکر می‌کنم و به هزینه 11 میلیاردیش. به شکل اگزجره ای متفاوت هستند. متروهامون، موزه‌هامونف پوششمون حال و هوامون… من اینجا چکار می‌کنم؟ توی چهل سالگی؟ هزینه های زیاد درهم و دلار.. برای انگشت نگاری گرفتن ویزا.. به خودم می‌گم میخوای فرار کنی، از تصمیمی که گرفتی واسه کشورت. پس آرزوهامون چی؟ سکوت می‌کنم… بعدش به خودم چواب می‌دم آرزو وقتی معنا داره که زنده باشی. آیا تو کشور خودت زنده ای؟

تصاویر السا فیروز آذر در موزه ای در دبی

در زیر عکس خانم بازیگر در دبی را ماهده می‌کنید:

السا فیروز آذر در موزه آینده دبی

السا فیروزآذر در 25 شهریور 1362 در تهران متولد شد و ی فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد می‌باشد. او بازیگری را از کودکی آغاز کرد و با فیلم زن زیادی ساخته تهمینه میلانی به صورت حرفه‌ای وارد این حرفه شد.

السا فیروزآذر خواهر الناز فیروزآذر و خواهرزاده تهمینه میلانی کارگردان مطرح سینما و تلویزیون است. السا و الناز فیروز آذر دو بازیگران نسبتا جدید سینمای ایران محسوب می‌شوند. البته السا بیشتر فعالیت داشته است.

ویدیو : اجرای ترانه ساقی بیا توسط رضا بهرام

خانم فیروزآذر در مورد علاقه به بازیگری در مصاحبه ای گفت:

دوران کودکی به سینما علاقه مند بودم. در دوران تحصیلم از ابتدایی تا دبیرستان نیز معلمان و دوستانم تشویقم می کردند که بازیگر شوم. البته وجود خانم تهمینه میلانی، خاله ام در خانواده و موفقیت ایشان در زندگی شخصی و کاریشان، الگوی خوبی برایم بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *