همنواز

تاریخ انتشار انیمه Yumemiru Danshi wa Genjitsushugisha

به تازگی تاریخ انتشار انیمه Yumemiru Danshi wa Genjitsushugisha مشخص شد. در ادامه به جزئیات انیمه جدید Yumemiru Danshi wa Genjitsushugisha می‌پردازیم.

کارکنان انیمه تلویزیونی سری لایت ناول Yumemiru Danshi wa Genjitsushugisha نوشته Okemaru سومین ویدیوی تبلیغاتی انیمه را در روز شنبه عرضه کردند. این ویدیو اولین اکران انیمه در 3 جولای و دو بازیگر دیگر را اعلام می‌کند.

تاریخ انتشار انیمه Yumemiru Danshi wa Genjitsushugisha

این انیمه در تاریخ 3 ژوئیه ساعت 26:00 (در واقع 4 ژوئیه ساعت 2:00 بامداد) در تلویزیون توکیو پخش خواهد شد و همچنین در BS NTV، MBS، و AT-X و همچنین به طور انحصاری در سرویس پخش ABEMA اجرا خواهد شد. در ژاپن. در داستان “عشق نافرجام دو طرفه”، دانش آموز دبیرستانی واتارو ساجو عاشق همکلاسی زیبایش آیکا ناتسوکاوا است.

آیکا او را مزاحم می‌بیند، اما او هر روز رویای عشق متقابل او را می‌بیند و همچنان به او نزدیک می‌شود. با این حال، یک روز، او ناگهان از این “رویا” بیدار می‌شود. او برای بازگرداندن حس واقعیت، موقعیت خود را می‌شناسد و از آیکا دور می‌ماند.

تاریخ انتشار انیمه Yumemiru Danshi wa Genjitsushugisha
لایت ناول Yumemiru Danshi wa Genjitsushugisha

انیمه جدید Yumemiru Danshi wa Genjitsushugisha

ستاره‌های انیمه:

  • نائویا میاسه در نقش واتارو ساجو
  • آکیهو سوزوموتو در نقش آیکا ناتسوکاوا
  • یومیری هاناموری در نقش کی آشیدا
  • میکاکو کوماتسو در نقش کائده ساجو
  • کائوری ایشیهارا در نقش رین شینومیا

Kazuomi Koga کارگردانی این انیمیشن را در Studio Gokumi و AXsiZ بر عهده دارد. میچیکو یوکوته فیلمنامه سریال را بر عهده دارد. ماسارو کوسکی در حال اقتباس از طرح های اصلی شخصیت سابامیزور برای انیمیشن است. Hajime Takakuwa کارگردان صدا است. پونی کانیون تولید کننده موسیقی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *