نشانه های انیمه وان پیس برای دنده 5 لوفی

به تازگی نشانه های انیمه وان پیس برای دنده 5 لوفی توجه زیادی جلب کرد. در ادامه به جزئیات ایستراگ وان پیس برای دنده 5 لوفی می‌پردازیم.

نبرد Luffy با Kaido در انیمه One Piece به اوج خود نزدیک می‌شود، و قسمت شماره 1063 حاوی یک شوخی شاد برای تماشاگران در هنگام رسیدن 5th Gear است. در حالی که آرک Wano طولانی‌ترین آرک مانگا تا کنون بوده است، انیمه از جولای 2019 در حال اقتباس از آرک بوده است.

در آن زمان، انیمه با انیمیشن‌های ستاره‌ای انتظارات را از بین برد و به گونه‌ای که مانگا نمی‌توانست، فرهنگ One Piece را گسترش دهد. اخیراً سانجی و زورو شاید در بهترین قسمت‌های One Piece تا کنون حضور داشته باشند. با این حال، کاپیتان کلاه حصیری در حال آماده شدن برای فرم جدید خود است.

نشانه های انیمه وان پیس برای دنده 5 لوفی

نشانه های انیمه وان پیس برای دنده 5 لوفی
 تبدیل Gear Five لوفی, نشانه های انیمه وان پیس برای دنده 5 لوفی

تبدیل Gear Five لوفی به سرعت در انیمه One Piece نزدیک می‌شود، اما قسمت شماره 1063 یکی از ویژگی‌های لذت‌بخش این فرم را نشان داده است، خنده شادی‌آور Luffy. لافی مطمئناً با خندیدن در سریال بیگانه نیست. با این حال، پس از معامله ضربات قدرتمند با کایدو، تماشاگران با خنده‌ای بی‌نظیر مواجه شدند که لوفی در کل سریال آن را نشان نداده است.

دور سوم نبرد لوفی و کایدو در قسمت شماره 1063 به روشی مشابه که در فصل شماره 1036 مانگا انجام شد ادامه یافت. با این حال، اقتباس انیمه حاوی تفاوت‌های لذت‌بخش و صوتی بود که آشکارا مانگا نمی‌تواند ارائه کند. این انیمه پس از عدم موفقیت در اجرای چند حمله با هاکی، به ناامیدی فزاینده Kaido از توانایی‌های لوفی می‌افزاید و اعلام کرد: «من از شنیدن گام گام بدم می‌آید!» قبل از اینکه توسط یک مشت به زمین کوبیده شود. پس از این لحظه، هر دو مرد به زمین می‌افتند، و در حالی که لوفی بلند می‌شود، خنده جدید خود را نشان می‌دهد و می‌گوید: “این مبارزه داره سرگرم کننده میشه!”. سپس کایدو با این جمله موافقت کرد و خودش شروع به خندیدن کرد.

ایستراگ وان پیس برای دنده 5 لوفی

سرنخ‌هایی که نشان می‌دهند لوفی چیزی بیش از یک «مرد لاستیکی» است، به طرز ماهرانه‌ای در سراسر One Piece پنهان شده است. آرک Wano نشان داد که میوه آدامس که خدمه شانک از دولت جهانی دزدیدند، در واقع یک میوه انسان-انسان از نوع Zoan، نوع افسانه‌ای، مدل نیکا، خدای خورشید بود.

هنگامی که توانایی او بیدار می‌شود، لوفی بیش از همه احساس آزادی می‌کند و بی اختیار می خندد، حتی زمانی که با دشمنان بسیار قدرتمند مبارزه می‌کند. Gear 5 به ظاهر به لوفی اجازه می‌دهد تا محیط اطراف را مطابق میل خود تغییر دهد. Luffy’s Gear Fifth یک نقطه ضعف بزرگ در One Piece دارد، اما این توانایی مرموز ظاهراً فقط توسط تخیل او محدود شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *