مستند دوبله مجموعه هری پاتر منتشر شد

مستند دوبله مجموعه هری پاتر برای نخستین بار در فیلیمو انتشار یافت. این مستند بازتاب گسترده‌ای به همراه داشت. برای بررسی بازتاب گسترده‌ی این مستند با فیگار همراه باشید.

مستند هری پاتر از مراحل تهیه دوبله مجموعه فیلم‌های هری پاتر تولید شده است. مستند دوبله هری پاتر را آرمین به امیدحق، کارگردانی و تدوین کرده و علی فیروزجنگ تهیه کننده آن است.

برای اولین بار مستند دوبله مجموعه هری پاتر در فیلیمو منتشر شد

این مستند از مراحل تهیه دوبله مجموعه فیلم‌های هری پاتر در استودیو بانی واک توسط دوبلورهای مطرح و سرشناس ایران تهیه شده است. دوبله این مستند جذاب و دیدنی به مدیریت مینا قیاسپور و با ترجمه‌ای از سیاوش شهبازی انجام شده است.

مستند دوبله مجموعه هری پاتر

برخی دیگر از هنرمندان عرصه دوبلاژ و مطرح کشور در این مجموعه حضور دارند؛ از جمله این هنرمندان: اکبر منانی، محمود قنبری، ثریا قاسمی، ناهید امیریان، جواد پزشکیان، تورج مهرزادیان، عباس نباتی، محمد رضا دیباج، مهوش افشاری، تورج مهرزادیان، سعید شیخ زاده و افشین زی‌ نوری هستند.

مجموعه هری پاتر در ژانر ماجراجویی و فانتزی است. در این فیلم دنیل ردکلیف، روپرت گرینت، اما واتسون، جان کلیز، رابی کلترین، وارویک دیویس، ریچارد گریفیتس و ریچارد هریس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *