اولین فرزند ستاره هری پاتر بدنیا آمد

دنیل رادکلیف ، که بیشتر بخاطر نقشش در سری فرانچایز هری پاتر شناخته می‌شود، خبری را مبنی بر بدنیا آمدن اولین فرزند ستاره هری پاتر را منتشر کرد.

خبر پدر شدن دنیل رادکلیف یکی از مهم‌ترین اخبار چند روز گذشته است که برخی روزنامه‌های خارجی آن را ساپورت می‌کردند و حالا طبق اخباری که از روزنامه اسکای نیوز منتشر شده، به دنیا آمدن بازیگر هری پاتر تأدید شده است.

هنوز خود این بازیگر، خبر پدر شدن بازیگر نقش هری پاتر را تأیید نکرده است، اما اینکه زن او حامله بوده و تا چند روز آینده خبر رسمی آن به انتشار برسد، بعید نیست.

بدنیا آمدن اولین فرزند ستاره هری پاتر

بدنیا آمدن اولین فرزند ستاره هری پاتر
بدنیا آمدن اولین فرزند ستاره هری پاتر, پدر شدن دنیل رادکلیف

دنیل رادکلیف، که به خاطر نقش نمادینش در نقش هری پاتر شناخته می‌شود، برای اولین بار با دوست دختر طولانی مدت خود، ارین دارک، خبر پدر شدنش را منتشر کرد. این زوج روز دوشنبه در شهر نیویورک در حال قدم زدن با نوزادشان دیده شدند.

بیشتر بخوانید:

سریال هری پاتر ساخته می شود !

دانیل با پوشیدن ماسک و کلاه بیسبال، در حالی که یک کالسکه آبی را هل می‌داد، یک هودی و شلوار جین خاکستری به تن داشت، دیده شد. ارین دارک نیز آن را غیررسمی نگه داشت.

به دنیا آمدن بازیگر هری پاتر

در ادامه می‌توانید تصویر حاملگی همسر دنیل رادکلیف را ببینید:

بدنیا آمدن اولین فرزند ستاره هری پاتر
پدر شدن بازیگر نقش هری پاتر, بدنیا آمدن اولین فرزند ستاره هری پاتر

دنیل در مصاحبه قبلی با نیوز ویک، اشاره کرد که می‌خواهد فرزندان آینده‌اش در اطراف صحنه فیلم باشند، اما نمی‌خواهد آنها مانند او مشهور شوند. او گفت:

من نمی‌خواهم برای فرزندم شهرت داشته باشم. دکورهای فیلم مکان‌های فوق‌العاده‌ای هستند. اغلب اوقات می‌تواند برای بچه‌ها فوق‌العاده باشد، اما واقعاً جنبه شهرت آن است که باید به هر قیمتی از آن اجتناب کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *