همنواز

قطع شدن صدای نیلوفر محبی در مسجد اصفهان ؛ هووو نخون

به تازگی، ویدئویی مبنی بر قطع شدن صدای نیلوفر محبی در مسجد اصفهان به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

روز گذشته، ویدئویی مبنی بر قطع کردن آواز نیلوفر محبی در فضای مجازی تحت عنوان توهین به صدای خواندن نیلوفر محبی در فضای مجازی به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

میلاد درخشانی ویدئویی منتشر کرده که روی آواز نیلوفر محبی در مسجد شاه اصفهان تار نواخته است و پس از آن، قطع صدا و آواز خوانی نیلوفر محبی رخ می‌دهد.

قطع شدن صدای نیلوفر محبی در مسجد اصفهان

هووو نخون

نیلوفر محبی، نوازنده ویولن و خواننده در صفحه اینستاگرام خود در مورد این ویدیو نوشته است که این موضوع در اردیبهشت ۱۴۰۱ اتفاق افتاده است و وقتی به این نقطه از مسجد شاه رسیده ناخودآگاه تصنیف زیبای ملکا از فرامرز پایور با صدای همایون شجریان به خاطرش آمده و بدون برنامه‌ریزی قبلی شروع به خواندن کرده است.

پیشتر ویدئوی آوازخوانی نیلوفر محبی در مسجد شاه اصفهان منتشر شد که با فریاد «هوووو نخون» فردی ناشناس قطع می‌شود. این ویدئو مورد توجه و حمایت برخی هنرمندان قرار گرفته بود. نیلوفر محبی در مورد این ویدئو گفت:

خلوت بود و هیچ کس در آن قسمت نبود حواسم بود که صدایم را به کسی تحمیل نکنم داشتم به شیوه خودم مناجات می‌کردم که در انتها قلدری که نمیدانم کیست، ولی می‌دانم از چه قماشی است با ادبیات مختص همان قشر فریاد میزند نخون هووووه! دلم شکست.

قطع شدن صدای نیلوفر محبی در مسجد اصفهان
قطع کردن آواز نیلوفر محبی

توهین به صدای خواندن نیلوفر محبی

در ادامه می‌توانید قطع صدا و آواز خوانی نیلوفر محبی را ببینید:

نیلوفر محبی متولد آبان ۱۳۶۶ نوازندهٔ ویلن و آهنگساز اهل ایران است. نیلوفر محبی در آبان سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقی دختران و دارای مدرک کارشناسی موسیقی از دانشگاه علمی کاربردی است. وی نواختن ویلن را در هنرستان موسیقی نزد سیاوش ظهیرالدینی آموخت.

او در سال ۱۳۹۶ آلبوم مستقل خود به نام «از نهان تا بی‌کران» را منتشر کرده که نامزد دریافت تندیس بهترین آلبوم موسیقی پاپ در پنجمین جشن سالانه موسیقی ما شد. موسیقی فیلم «ماسو» به کارگردانی اصغر محبی و فیلم کوتاه «نهان» به کارگردانی محمد هرمزی از ساخته‌های اوست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *