قیمت روز محصولات ایران خودرو 29 خرداد ؛ فنر بازار درحال رها شدن!

در این مطلب می‌توانید قیمت محصولات ایران خودرو امروز 29 خرداد 1402 را مشاهده کنید. محصولات ایرانخودرو امروز ۲۹ خرداد افزایش قیمت نسبی را تجربه کرد.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما یکی از گران‌ترین خودرو‌های داخلی در بازار است و امروز دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۴۰ میلیون تومان قیمت دارد. در ادامه مطلب با خبر قیمت خودرو های ایران خودرو 29 خرداد 1402 همراه ما بمانید.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 29 خرداد 1402

  • قیمت خودرو امروز 29 خرداد 1402

به گزارش منابع خبری:

قیمت خودرو، امروز، ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، در اغلب محصولات افزایش نسبی را تجربه کرد. گویی فنر فشرده‌شده قیمت بازار به‌صورت تدریجی درحال رهاشدن است!

دنا پلاس اتوماتیک از این نظر در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد و خرید آن ۸۴۵ میلیون تومان آب می‌خورد. فروشنده‌های تارا اتوماتیک هم امروز رقمی نزدیک ۷۹۰ میلیون تومان به خریداران پیشنهاد می‌دهند. سمند سورن پلاس با مدل ۱۴۰۲ از سدان‌های نسبتاً جدید ایران خودرو نیز با نزدیک به دو درصد افزایش، با قیمت ۵۷۱ میلیون تومان خرید و فروش شد. تارا اتوماتیک که سدان لوکس این شرکت محسوب می‌شود، با افزایش ۱۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به کانال ۸۰۵ میلیون تومان رسید.

لیست قیمت خودرو امروز 29 خرداد 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 29 خرداد 1402

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز ۵۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای و تارا دنده‌ای به‌ترتیب ۵۹۵ میلیون تومان و ۶۶۰ میلیون تومان است.  رانا پلاس در طرف مقابل جزو ارزانقیمت‌ترین سواری‌های ایرانخودرو است و این یکی ۴۶۰ میلیون تومان ارزش دارد. قیمت پژو پارس ساده هم به ۴۶۵ میلیون تومان رسید. به دلیل شرایط گفته شده در ایران باید گفت که این بازار در وضعیت ناامید کننده‌ای به سر می‌برد، این وضعیت ناشی از کمبود قطعات تولیدی است که به دلیل وجود تحریم‌ها، این فناوری‌ها وارد ایران نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *